2017-07-27

Det går bra dethär..  
Just nu är det så mycket, så känns som att jag ska kräkas typ! Håller igång från tidig morgon till sen natt!
Har såå mycket bilder som jag vill visa! Såå mycket som jag vill skriva.. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp allt..
I måndags var jag, Lollo, Carro, Clara, Milo & Milton i Skövde. Det blev shopping, mat på Max, och lek på Stellas lekland. Rickard var på sin Svensexa med Johan, Anders, Rasmus, Jonas, Hansson, Marcus, Andreas & John {troor inte jag glömde någon nu}. Kom hem strax innan 23:00 utklädd som Super Mario.
Igår var jag & mina 3 killar på IKEA i Jönköping för lite shopping. I lördags var vi på 110 års fest I fredags åkte jag & mitt stora hjärta till Gekås/Ullared, medans barnen var på Borås djurpark med Mommo, Moffa & Felicia. I övermorgon ska bara jag och tjejerna åka iväg, för bowling och middag ute. Nästa lördag - gifter vi oss!! Nämde jag att det är lite mycket just nu?


 

 
Mamma
2017-07-27 @ 01:22:02

Inga bilder. 😉
Ok vet att det är mycket för dig nu. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0