Söndag 9/4!

Så har ännu en vecka gått, och jag har fortsatt med Projekt sovrum! :) Är inte helt klart ännu, men tänkte jag kunde visa lite bilder i alla fall.
 
 
FÖRE:
 
Sakerna framför "förrådet" är borta. Har rensat, slängt massor, och det som vi sparade har nu fått en egen plats i hemmet.
 
 
EFTER:
 
Målat både skjutdörrarna & trappgrinden vita! Det gjorde jag en förmiddag med barnen, då Rickard jobbade.
 
 
 
Även denna byrå blev vit.
 
Samt hyllan med krokar, som ligger nedanför. {Den vart också brun innan}.
 
 
Under rensningen:
 
 
Nu är det ordning & reda även i "förrådet"! Alla lådor är påskrivna, så man vet vad som finns i respektive låda.
 
 
Före:
 
 
 
Efter:
 
En hylla har kommit upp ovanför sängen. Har även målat den vit. Tagit bort mitt gamla nattduksbord, och ställt dit denna möbel istället. Rickards nattduksbord fick stå kvar, men har målat det vitt. {Nattduksborden var gråa innan}. Även en vit tavla har kommit upp. Överkastet är nytvättat och luktar vanilj. Golvet är dammsugit & våttorkat.
 
 
Blir som ett helt nytt rum! Och om en vecka eller två, ska vi åka och titta på nya tapeter! I can't wait!
 
Tänker mig en fondvägg med denna
 
Men tills dess återstår fortfarande några saker.. Hyllor & byråer ska inredas, lampor ska fixas, småsaker ska rensas m.m. 
 
På torsdag fyller Milton 2år. Så blir att förbereda för kalas också..
Mamma
2017-04-09 @ 23:13:30

Hej
Det blev ju jättefint. Precis om vad du drömt om eller? Med fondväggen med rosor så blir det tiptop. Vi hörs kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0