Måndag 17/10-2016 & Fredag 14/10-2016!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Bjuder på ett litet Milton-kollage som "Välkomstbild" idag
Bild 1; 2/9-2015. Haha, kolla soffpotatisen! 4 månader & 3 veckor gamal.
Bild 2; 10/10-2015. Redo för en biltur, till nya huset, för att renovera lite. 6 månader om 3 dagar gamal.
Bild 3; 28/9-2015. En dagens outfit, på en sovandes 5 månaders bebis 
Bild 4; 9/9-2015. Somnade i babysittern. 4 månader gamal.
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 
 
Måndag = Ny vecka med nya tag!
 
Så var det måndag igen då. Och Rickards pappa-dagar är slut, för denhär gången. Alltså han har typ 100 dagar kvar eller nåt {så han skulle kunna vara ledig i 3 månader på raken typ, om han så skulle vilja}.
 
Men det är alltså dessa 10 måndagar som han har varit ledig nu, som är slut!
Nästa gång han tar ut pappa-dagar, blir vid jul. Egentligen skulle dem bara vara lediga ca 1 vecka på hans jobb. Men då skulle han ta ut 1 veckas pappa-ledighet också, så vi får ca 2 lediga veckor tillsammans i jul!
 
Är i alla fall tacksam för demhär måndagarna.. Då vi hunnit med en massa!! Så synd bara att man inte hunnit med bloggen också! Men när hela familjen är samlad, så vill man liksom spendera sin tid med dem, och inte sitta framför datan. Men jag ska, än en gång, verkligen försöka..! Förstår bara inte vart tiden tar vägen på helgerna?! Alltså helgen hinner ju för sjutton inte ens börja, fören den är över typ! Jaja.
 
 
Denhär helgen då..
Vet inte om jag ska dela upp den i två inlägg, då det blev endel bilder!
Åh, varför ska det vara så svårt att blogga varje dag?! Allt blir ju så rörigt annars! *SKÄRPNING SKÄRPNING SKÄRPNING*! 
Jaja. Jag delar upp helgen i två inlägg, så andra delen dyker upp här snart också, håll utkik! Kramar från oss
 

 
I fredags, i väntan på att pappa skulle komma hem med fredagsmys! (Fredag 14/10-2016)!
 
 
Lite lek i sandlådan.
 
 
Alltså, Milton med sin fobi mot att bli smutsig om händerna! {spelar inte ens någon roll, att han har vantar på sig}! Han är till och med värre än sin mamma med detdär! {Milo där emot, bryr sig inte det minsta}!
 
 
 
Haha. Milton fyllde en hink med sand, också knallade han bort till hönsgården, och gav sin "sandkaka" till hönorna
 
 
Milo försöker klättra i träd
 
 
Happy friday!
Mommo
2016-10-18 @ 08:55:56

Kram på er gullungar. Kram till min Goa dotter också.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0