Kvällsbad på Panka (Fredag 22/7)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
28/8-2015. Försökte ta en gropie på mig & barnen Gick ju sådär

 
 
Fredag 22/7-2016!
 
Idag hjälpte Rickard sina föräldrar att köra hö, från 08:00 till 20:30..
 
Så Mommo, Moffa & Felicia kom hit, och gjorde mig & barnen sällskap!
 
 Mommo lagade mat {fisk med stekt potatis till}, medans jag diskade och tvättade..
 
Vi åt middag ihop, barnen fick bada i poolen, jag & Mommo sorterade och vek lite torr nytvättad tvätt ute - som jag gick in med mellan varven. Moffa & barnen hade lite vattenkrig m.m.
 
 
Först så vart det bara lille Milton som badade:
 
 
 
 
 
Men sen fick dem 2 andra vandalerna se det, och då skulle dem självklart också bada!:
 
 
 
 
 
Fikade {jag bjöd på smörgåsar + att dem hade med sig bullar}.
 
Och vid 17:30, åkte vi till Panka, för att ta ett kvällsdopp!
 
 
Milo & Moffa gick före :)
 
 
 
Och på släptåg kom Felicia & Milton
 
 
 
Barnen byggde sandslott :)
 
 
Mommo i solnedgången
 
 
 
Det bästa med att ha 2 barnbarn, borde vara att man kan ta en var, och aldrig behöver stå ensam!
 
 
Haha, stilen!
 
 
 
 
 
Älskade sommarkvällar! Denhär bilden är liksom tagen 20:30, och det är fortfarande ljust, varmt & skönt ute!
 
 
Det spelades hög musik, och vart verkligen hur mycket folk som helst där uppe, denna kväll
 
Blev en sväng på lekplatsen också, innan hemfärd vid 21:00.
 
 
 
 
 
Vi kom hem ungefär samtidigt, mitt stora hjärta & jag. Och på kvällen gav han mig en överraskning...
 
EN NY DATOR!!!
Min gamla dator, har krånglat ett tag nu.. Så när jag fick denna vita laptop idag, blev jag verkligen över-lycklig!
TACK min fina fina Prins! Jag älskar dig!
 

 
 
Inlägg:
Måndag 21/9-2015!
 
Att det ska vara så roligt att riva ut?.. Denhär gången vart det pappersinsamlingen..
Milo 2år & 2 månader. Milton 5 månader, sitter i babysittern och snappar åt sig alla bus-tips!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0