Bilträff i Skara (Lördag 23/7)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 
 
 
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
21/9-2015. Titta vilka söta bilder jag hittade på barnen! Milo 2år & 2 månader. Milton 5 månader gamal.

 
 
Lördag 23/7-2016!
 
Lördag. Och idag vart det någon bilträff i Skara, som Rickard gärna ville gå på..
Jag brukar faktiskt inte följa med på sådant, då mitt intresse för bilar är = noll! Och då tycker Rickard det är roligare att åka med sina kill-kompisar, som delar hans intresse!
 
Men idag vart det ingen som kunde, så då dög tydligen jag..
 
Vid 8:30, åkte alla mina 3 killar iväg på auktion. Så då kunde jag i lugn & ro, duscha, klä mig, sminka mig, fixa håret, smörja in mig med brun utan sol osv.
 
Alltså ni vet ju hur jag är, jag älskar sånt! Jag älskar kläder, skorsmink osv.
Vart ju lite pga dethär som jag blev deprimerad när barnen kom {har skrivit om det tidigare}, haha. Ni vet - tiden som inte finns för sånt, när man har småbarn! ..
 
 
Men nu så var dem alltså på auktion med sin pappa, och jag hade egentid ala Zandra, där jag kunde stå framför spegeln och kladda bäst jag ville. Spela musik på högsta volym, och riva ut hela garderoben, medans jag provar allt jag äger, och bestämer mig för dagens outfit! Jag hinner fota, osv! DET ÄR LYX & LIVSGLÄDJEHÖG NIVÅ enligt mig!!! Visst, det kanske låter lite barnsligt/fjortis-aktigt?.. Men jag kan inte hjälpa vad jag brinner för?! Och förresten vet jag hur många som helst, som är över 25 och älskar make up, shoppa kläder, fixa hår & naglar, gymma och andra ytligheter! Såå, det har väl snarare med personlighet att göra?! Jaja, HUR.SOM.HELST...
 
 
Bilträffar för mig, är lika med vältränade tjejer, som står och ålar sig med en tvättsvamp, iklädd endast string, framför färgglada sportbilar?! Jag kan ha fel, haha, men det är så det ser ut i min värld!

Så min första tanke denna morgon var - vad sjutton har man på sig till en bilträff?!
 
Slutligen bestämde jag mig för min nya body, som jag köpte förra veckan.
 
Tycker den är sjukt snygg, samtidigt som den är mer, än bara en liten string i outfit-väg! hahaha.

 
Såhär blev det:
 
 
 
Dagens outfit:
 
 
 
Vid 10:30 kom dem hem igen, och då åkte vi och åt middag på Pizzeria Boden innan!
 
 
 
 
 
 
Sedan vidare mot Skara för bilträff!
 
 
 
 
Milo satt och fjompade sig med sin t-shirt hela vägen, haha
 
 
 
 
I Skara:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vart där i nästan 4 timmar, innan vi gick iväg till Coop, för att köpa med oss lite helg-gott hem {chips, popcorn, godis, glass, dricka m.m}
 
 
Me in my dream garden!
 
 
Väl hemma gjorde Rickard sina gudomliga pannkakor Också satt vi ute på altanen och myste!
Vart en riktigt varm & skön sommarkväll {vilket dem flesta kvällarna, faktiskt har varit denhär sommaren!}.
 
 
 
 
 
Kärlek & gos hann vi såklart med också!

 
Tummsugarna
 
 
 


 
Sen gick vi in, och kröp upp i soffan allihopa, för att kika på filmen Den gode dinosaurien kvällen till ära!
 
 
Hoppas ni också hade en toppen-lördag! :) Kramar från oss <3
 

 
 
Inlägg:
Lördag 19/9-2015!
 
Mommo sitter & läser saga, mitt i flytt-kaoset! Saker över allt! 
Detta kortet är taget i vårat gamla/förra hus. Var bland dem sista dagarna där.
 
Bland dem sista dagarna i gamla/förra huset, innan flytten! Flytt-kaos & saker över allt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0