En dag på Mössebergs Djurpark (Måndag 4/4)!

Idag tog jag och pojkarna bilen in till stan, för en härlig utedag i det underbara vårvädret Hämtade upp Mommo & Felicia på vägen, också åkte vi upp till Mössebergs djurpark
 
Milton fick sig ett rejält motionspass, då han gick helt själv {höll Mommo i handen} ändå från bilen och parkeringen, över bron och en liten bit till
 
 
 
 
Milo verkar tycka det går för långsamt till lekplatsen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att ha gungat en stund på första lekplatsen, gick vi bort till den andra. Där blev det även lite fika som Mommo tagit med.
 
 
 
Titt ut är kul!
 
 
 
 
 
 
Milton roade sig med att lägga upp sand på rutschkanan
 
 
 
 
Vårtecken
 
 
Tack för en härligt uppiggande utedag i vårvädret!
 
Frida
2016-04-08 @ 08:49:26

Hej Zandra :) vilken vagn är det du har till Milton? Är den bra? Ser väldigt mysig ut :)

Svar: Hej! :D Vad kul att du tittade in! :D Vegas 2013 heter den vagnen :) Jag tycker om den jättemycket, men som med allt annat finns det ju både för och nackdelar ;) Jag hade tänkt att göra ett inlägg om vagnar lite längre fram, med recensioner om dem, och då kommer även denna vara med där ;)
Zandras Nya Dagbok

Mamma och Mommo.
2016-04-08 @ 10:17:17

Tack själva. Älskar er alla. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0