Bildbomb nr 9 (Före Miltons tid)!

Min dator är överfull av bilder! Så innan den kraschar totalt, börjar jag nu rensa igen!
Så kommer att ladda upp lite blandade gamla bilder här (som jag inte visat på bloggen tidigare) mellan den vanliga uppdateringen!:)

 
 
Jag & Milo satte upp hans nya lektält (Onsdag 14/1-2015)!
 
Milo 1år & 6 månader.
 
 
Detta tält finns dock inte kvar längre. Blev en riktig stor-favorit, så totalt sönder-lekt, och bara att slänga! Det kunde inte ens stå upp i slutet Blir till att leta efter ett nytt lektält till pojkarna.
 

 
 
Stor kille (Torsdag 4/12)!
 
När man är så stor, att man orkar vara uppe när mamma & pappa har helg-mys, och får en helt egen skål med popcorn!
 
Milo 1år & 5 månader.
 
 
 

 
 
Sexy Daddy, Kvällen före julafton (23/12-2014)!
 
Hahahahaha... Rickard står och lagar julmat, kvällen före julafton, i förd kalsonger & förkläde!! 
Förlåt älskling, men var bara tvungen
 
 
 
Sexy daddy! Julmusik i bakgrunden också!
 
 
 
Själv slog jag in julklappar för fullt, till dagen med stort D - imorgon!
 
 

 
 
Bus i Mosters lektält (Onsdag 29/10-2014)!
 
 
Milo 1år & 3 månader.
 

 
 
Grävmaskin utanför fönstret = Väldigt intressant (14/11-2014)!
 
Vi skulle få en ny gårdslampa {alltså en lampa som lyser upp hela gården}. Så hade både grävmaskiner och traktorer här, som höll på precis utanför köksfönstret. Tydligen mycket intressant, för både stora & små! Haha.
 
Rickard på bilden längst upp till höger. Milo på bilden längst ner till höger.
 

 
 
Milo är ute & åker rutschkana själv! (Onsdag 4/3-2015)!
 
Milo {1år & 7månader}, var ute och åkte rutschkana själv! Och det måste man ju fota {pappa Rickard som är fotograf}. 
 
Ser han ens något under dendär mössan?
 

 
 
Onsdag 18/3-2015!
 
Solen lyser och man får riktiga vårkänslor! Jag har öppet ytterdörren på vid gavel för att vädra, och Milo springer ut och in och leker
 
 
 
Gud vad jag kan sakna dethär! Våra 2 stoora inramade altaner, precis utanför ytterdörren! Så barnen kunde springa ut och in som dem ville!
 
Men dethär blir nog också bra.. När vi väl kommit iordning..
 
Milo 1år & 8 månader. Detta var btw det sista kortet jag tog på Milo, innan han blev storebror
 

 
 
Milo & pappa R leker med traktorer (7/3-2015)!:
 
 

 
 
Rickard 29år (2015-03-21)!
 
På morgonen, på pappas födelsedag! Mums! 
 
Milo 1år & 8 månader.
 

 
 
Milo älskar Dinosaurier (20/01-2015):
 
Milo älskar dinosaurier! Men det har han i och för sig gjort ända sedan han var liten.
Rauw Rauw kallar han dem för! 
 
Dessa bilder nedan är tagna 20 januari 2015 {då var han 1 år & 5 månader}. Sitter helt fascinerad, och tittar i sin stora Dinosauriebok, som jag köpte till honom när han var liten
 
Favorit-pyjamasen {fått av mormor & morfar, när vi var på Gekås/Ullared ihop}, {som tyvärr är för liten nu} med en stor haj, är på.
 

 
 
Gravid med Milton, vecka 28 (Tisdag 13/1-2015)!
 
Så synd att jag har struntat så i bloggen emellanåt egentligen.. Som när jag var gravid med Lillebror.. Tänk vad roligt det hade varit att kunnat jämföra hans & Milos graviditet, visa magbilder vecka för vecka osv..
 
Men jag har i alla fall det viktigaste nedskrivet.. {Som när jag fick åka in till sjukhuset pga blödning, och det visade sig vara för att bebis tryckte så på min njure - så den hade blivit påverkad/uttänjd & börjat blöda}, foglossningen, förlossningen osv. Magbilder har jag också(!), men alla är tyvärr inte upplagda på bloggen..
 
Här kommer i alla fall några bilder från när Milton låg i min mage. Bilderna är tagna Tisdagen den 13 januari, och jag var alltså gravid i vecka 28. :)
 
 
 
 
 

 
 
Lite blandade sov-bilder på min prins. (Alltid med en traktor)!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0