Bildbomb nr 7 (Före Miltons tid)!

Jag fortsätter att rensa & sortera bland bilderna på datan! Mellan den vanliga uppdateringen! Så här kommer ännu lite gamla blandade bilder som jag inte visat här på bloggen tidigare.

 
 
När Milo sov i spjälsäng på sitt rum, låg vi alltid på en madrass intill honom medans vi nattade.
Innan Lillebror kom till, var det jag som nattade Milo till 99%. Helt enkelt av denna enkla anledning {Rickard kunde omöjligt hålla sig vaken}.
 
 
Jättesuddiga kort tyvärr Min gamla mobilkamera kunde inte fota i mörker..
 

 
 
22/8-2014:
 
Jag & min lilla Skrutt 1år & 6 veckor.
 

 
 
Axvalla marknad (Lördag 30/8-2014)!
 
Idag vart det marknad i Axvall, vilket vi åkte på
 
Det blev en del kassar {Mest bröd & blommor Alla var dock inte våra}.
 
 
Pappa kommer med munkar
 
 
Min favorit är helt klart den med smarties på
 
 
 
 
Jag köpte en ny mobil {dock inte på marknaden}, och ville ha ett mobilskal till den. Hittade ett rosa med Mimmi på {Så Zandra style}.
 
 
 
 
Ps, i skrivandets stund, har jag en ny mobil igen Rickard har nämligen precis köpt en ny mobil, så då fick jag hans "gamla" {6 månader}. En Samsung Alpha
 
Bild lånad från google. {Jag har en svart}.
 
 
Köpte även lite nya höstblommor, som jag gjorde fint med på trappen
 
 
 
 

 
 
LYX-kvällsmat. Pappas pannkakor
 

 
 
Onsdag 12/11-2014:
 
När mamma, pappa & Felicia var på Cypern, köpte dem bland annat denhär badhandduken till Milo Jag fotade honom första gången han använde den, för att visa upp här på bloggen, hur den såg ut på! Men det blev liksom aldrig av {fören nu}.
 
 
 
Milo 1år & 4 månader.
 

 
 
Gravid med Lillebror {Milton} vecka 38+3 tror jag det blir:
 
Kolla vilken mage jag hade! 12 dagar innan förlossningen.
 
Närbilder:
 
 
 
 
Magen ser dock större ut på nära håll + vissa vinklar! Såhär såg den ut på lite mer avstånd:
 
 

 
 
Milo fick ett grönt bord + stol utav moster. Där älskar han att sitta & läsa, leka & pyssla
 
 
Mamma
2015-09-06 @ 13:19:22

Det blev några glada skratt även i detta inslag. 👍😀 kram till er alla.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0