Bildbomb nr 8 (Före Miltons tid)!

Jag fortsätter att rensa & sortera bland bilderna på datan! Mellan den vanliga uppdateringen! Så här kommer ännu lite gamla blandade bilder som jag inte visat här på bloggen tidigare.

 
 
Milo har alltid varit duktig och sovit hela nätterna, ända sedan han var bebis. Här vart dock en natt, då han helt plötsligt fått för sig att han inte alls skulle sova?! Orkade inte krångla, så han fick helt enkelt vara vaken! Han lekte för fullt och vart på toppen-humör! Men efter ett tag började ögonen svida, gäspningarna komma allt oftare, och en stund senare hittade vi igen honom sovandes såhär, mitt på golvet bland alla leksaker!
 
Milo 1år & 6 dagar.
 

 
 
Milo är ute och går med larven {i sin ko-pyjamas}  {runt 1 års ålder}.
 

 
 
Förr visade jag alltid upp min shopping Men sedan barnen kom, har det liksom inte blivit av..
Jag älskar att shoppa barnkläder  {och kläder till mig själv }, och det blir en hel del på den fronten.
 
Om man skulle ta tag i bloggen på riktigt igen kanske..
 
Här kommer i alla fall ett par bilder som jag fotat, men aldrig lagt ut.
Brukar väl bli något plagg i veckan annars
 
 

Dessa plagg köpte jag till Milton {innan han föddes} av en tjej i Falköping, som hade jättefina barnkläder. Tror jag gav 15kr/st för onepiece {blå + bäbis}, 40kr för den stickade Newbie-overallen, och 10kr/st för byxorna!

 

 
Pyjamas till Lillebror
 
 
Dessa bodde Milton i, i somras! Kortärmade sommardressar från Newbie! Ligger på 200kr/st i butik, jag gav ca 80kr/st.
 
 
Till Milo.
 
 
Dessa plagg i storlek nyfödd, kom Rickards mamma hem till oss med en dagTack!!
 
 
Lite leksaks-shopping blir det ibland också. Eftersom vi ofta är på klädbytardagar, och där kostar dem ju inte många kronor {brukar ligga på ca 10-30kr, beroende på vad det är}!
 

 
 
Milo älskar att dammsuga (Fredag 7/11-2014)!
 
Tänk om man själv kunde tycka det var lika kul!
 
 
 
Milo 1år & 3 månader}.
 

 
 
Far & son tittar på tv Men pappan har somnat, så endast Milo som sitter vaken och tittar
 
Jättesuddig bild(!), men det är taget i mörkret med min gamla dåliga mobil
 

 
 
Tisdag 9/9-2014!
 
Milo snodde ett äpple från trädgården. {Han vet mycket väl att han inte får ta dem, eftersom han alltid sätter skalet i halsen}! Så han sprang runt med det {och trodde verkligen inte att vi kunde ta honom}.
 
Milo 1år & 2 månader.
 

 
 
Gravidbilder. Gravid med Lillebror vecka 36+5. Rickards födelsedag 21/3-2015.
 
 
 
 
Rickard gör ett hjärta på magen
 
 
 
Sen fick Milo vara med på kort ocksåFamiljefoto med Lillebror i magen
{Synd bara att jag inte var på foto-humör, och tittar ner på alla foton + att dessa är tagna med min gamla kamera - som var/är sönder (därav blev dem så suddiga ) }.
 
 
 Rickard kittlar mig i sidan för att jag skulle skratta på kortet.. Vilket resulterade i gapskratt + dubbelhaka för min del {därav family-skylten} !
Rickard har värsta allvarliga minen {för att inte bli avslöjad}.
Och Milo vinkar till kameran som står på bänken! hahaha.
 

 
 
Tack för maten! {Milo 1år & 4 månader}.
Mamma mormor
2015-10-04 @ 19:09:21

Vad fina ni är. Kram fortsätt skriva. Kram till er alla och tack för grillningen idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0