Fredag morgon (27/11)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Första kortet som togs på Rickard, tillsammans med sina 2 söner!
Milo var på jättedåligt humör, så blev ju kanske inte dem bästa korten! Också missade jag när han gav Milo puss på pannan {första kortet}, så bara Miltons - som kom med
 
 
Fredag morgon {detta inlägg är skrivet klockan 09:00}!
 
Helgen är på intåg = hela familjen är samlad, och första advent väntar på söndag!
Hade så himla gärna - verkligen velat njuta av jultiden som kommer nu.. Pyssla, pynta, baka..
Men i stället sitter jag här i skrivandets stund, med höga berg av flyttkartonger & säckar - fulla med kläder & prylar omkring mig!
 
Vi har nu flyttat in helt och hållet i alla fall, men städningen i gamla huset är fortfarande kvar.. Samt lite saker i förråden/på vinden osv.
 
Det är helt beboligt, förutom att vi inte har någon diskmaskin, ingen tvättmaskin, ingen el i köket, och inget rent vatten i kranen ännu.. Men vi jobbar på det.. Har renoverat en hel del hittills..
 
Ska verkligen försöka skärpa mig med bloggen nu som skrivet, så ni får följa med oss, samt att allt finns sparat som minnen längre fram!
 
Nytt hus - nytt liv - ny start! 

 
 
Bjuder på några gamla kort på mina 2 hjärtan. Får passa på, för sedan kommer ju bara nya, i form av "dagens bilder" Vet att jag har visat kort tidigare, på när dem ligger i babygymmet.. Men dessa är från en annan dag, än vad dem andra var Och efter dessa, har jag nog inga fler därifrån, för nu är minstingen så stor kille, att han inte ligger i babygym längre!
 
Vet inte riktigt när dessa är tagna? {Så tråkigt att det inte står datum på mobil-korten! Vet inte om man kan fixa de?}. Men eftersom Milton har kortärmat, så skulle jag tippa på augusti kanske? I så fall är Milton runt 4 månader. Visst är dem lite lika där? Om man tog bort Milos hår, kunde man nästan tro att dem var tvillingar!
 
 
Milo visar Lillebror sakerna i babygymmet
 
 
Synd att det blev så suddigt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0