Cirkus med Rickard & Felicia (Lördag 9/8)!

Lördag den 9:e aug, gick jag och mitt stora hjärta, samt Felicia på cirkusen som var här i stan Vi bytte barn med mamma & pappa De fick ta med sig Milo hem, och vi tog med Felicia på cirkus.
 
Mamma & pappa ville ändå inte gå. Och Milo hade kanske tyck det var jättekul och spännande, i ca 5 min sådär, sen hade han tröttnat, velat springa omkring, börjat skrika så man inte hör någonting och måste gå ifrån osv.
 
Så då kändes det bättre att han fick vara ute med mormor & morfar och leka, springa och gapa hur mycket han vill Också fick Felicia som uppskattar det hela lite mer följa med istället
 
Blev dock inga kort, då kameran glömdes hemma.
Men lånade några från google (som var tagna på den föreställningen vi var på).
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0