Mina föräldrar & syster kom hem efter en vecka på Teneriffa! (Måndag 17/11)!

 
Hej måndag!
 
I natt kom min familj hem efter en vecka på Teneriffa. Så efter att Milo sovit middag, åkte vi (jag, Rickard & Milo) in till stan för att hälsa på. Pappa jobbade, men mamma & Felicia var hemma Vi bestämde oss för att äta middag ihop :) Så när vi kom fram hade mamma gjort en underbart god korvstroganoff!
 
Mamma, kan inte du skriva upp det receptet till mig?
 
Den röd/blå-randiga tröjan som Milo har på sig, köpte jag på klädbytardagen i Fristad förra helgen, för endast 5kr
 
 
Vi fick presenter från Teneriffa! 
 
Milo fick en röd t-shirt med Disney Cars på! (dock råkade vi glömma kvar den, så får fota den så fort vi fått hem den).
 
Samt en "sand-ödla"
 
 
Jag fick en underbar klänning med glitter:
 
Bild tagen utan blixt.
 
 
Bild tagen med blixt.
 
 
Samt 3st mascaror!
 
 
 
Och Rickard fick en ljusblå t-shirt som det stod Teneriffa på
 
 
Mamma hade bland annat köpt 3-pack deodorant från Calvin Klein till sig. Och då fick jag en av dem!
 
 
Tusen tack mamma & pappa, vi blev verkligen jätteglada och tacksamma för sakerna!
 
 
Bus. Rickard & Felicia fäktas med trumpinnar i köket
 
 
Sen rev dem lek-tältet
 
 
 
Det bjöds även på fika lite senare. Kaffe, någon god choklad-kaka, jättegoda mint-choklad-kakor (ny favorit), samt smarrig kola-glass 
 
Pappa kom hem under fikat, och sa att dem skulle åka och handla efteråt.
Då vi också skulle handla, åkte vi tillsammans allihopa Blev Maxi.
 
 
Milo var väldigt lugn i butiken, men tänkte inte så mycket mer på det..
När vi väl kommit hem till oss runt 19:15, var han super-gnällig! Kände på honom och han var varm som en kamin! Ingen matlust, samt 38,8 i feber. Stackaren Så han fick saft (för att han ska dricka extra mycket), ny blöja, alvedon och sedan lägga sig. Somnade på 2 röda
 
 
Själv gick jag ner och tog kväll vid 20:00. Mitt stora hjärta tittade på en ny DVD-film som han köpte idag (Drakryttaren - serien). Men slocknade ganska snabbt i soffan

Jag gjorde iordning lite kvällsmat,
satte mig framför bloggen, samt fixade morotsstavar med dipp till det, mys!
 
Köpte ett nytt te´ idag som jag ska börja dricka på kvällarna :) Det är ROOIBOS te´ - vilket sägs vara effektivt mot stress! Det innehåller heller inget koffein, så man blir inte pigg av det. Just denna sort är ett hälso-te´ - som ska hålla kroppens blodsockernivå i balans! :) Det innehåller även vitaminer & mineraler, och smaken är Choklad & chai! Helt klart en ny favorit!
 
Nej nu kallar sängen även på mig (00:30). Så vi får höras imorgon igen! :) God natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0