Hotell med mina Prinsar + Gekås/Ullared (Tisdag 3/6 - Onsdag 4/6)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Hittade ett gammalt kort på mig & Rickard, när vi sov på hotell år 2007 (alltså 19, respektive 21år gamla)!! haha. Vi borstade tänderna när kortet togs!
Titta så liten och söt Rickard var där (Dock hade jag strukit över mig själv, som alltid på den tiden typ).
 
 
Idag och imorgon är älsklingen ledig från jobbet, då han ska till Falkenberg och ta körkort för tyngre släp (stor husvagn osv). På tisdagen hade han körlektioner, och på onsdagen vart det uppkörning! Anledningen till att han gjorde detta i Falkenberg, var för att slippa vänta tills sommaren var över, då det vart för lång väntetid på körskolorna på närmare håll. Gjorde mig absolut ingenting, då det blev en liten mini-semester av det hela, med hotell-övernattning5 minuter (med bil) i från Gekås/Ullared!
Såå, medans han hade körlektioner, gick jag & Milo Gekås och shoppade
 
Dock vart det inte bara frid & fröjd att gå ensam och shoppa i så många timmar - med en gnällig unge, som absolut inte ville sitta i vagnen.. = att jag fick gå omkring och bära honom största delen av dagen! Hej NACKSPÄRR!!!
Samt dra en trög svårstyrd överfull vagn med andra handen!
 
Likadant inne på restaurangen.. Mat-ro, vad är det?.. Kommer knappt ihåg vad maten smakade, fick kasta i mig den - SPRINGANDES, i gap-skrik, hann inte äta upp..
 
Älsklingen hade körlektioner och var borta mellan 9:30-16:00, och dem "7" timmarna har aldrig känts såå långa!! Tittade på klockan och undrade om det snart var dags att gå ut när den var 10:30, hahaha!
 
Mat varannan timma, blöjbyten, krångel & gnäll.. Men jag ska inte klaga, jag var glad ändå, för jag var ju på Ullared haha. Hittade en massa (dock kan jag tyvärr inte ta kort på allt, men ni kommer att få se lite allt eftersom).
 
På kvällen checkade vi in på hotellet 
 
 
Vårat rum
 
 
Ville hitta på något, men då det regnade ute - lockade det inte allt för mycket att gå ut och se sig omkring.. Såå, det slutade med att vi åkte bort till Gekås igen, hehe (5 min med bil från hotellet), och gick på Skokanonen m.m. Jag hittade ett par skit-snygga, silvriga, sneakers med nitar där, som var nedsatta till 99kr (ord pris 399kr) 
 
Blev även en snabbis inne på självaste Gekås igen också, för att köpa godis och annat gott till kvällenSlutade med färdigskuren vattenmelon, jordgubbar, nötter (PartyMix), dricka, tunnbröd med pålägg, korv, chips och massa annat, hehe
 
 
Snuttegrisen var så trött, att han somnade som en stock i pappas famn när han kom
 
 
Milo fick ligga i sin resesäng (som jag fick av mina föräldrar när jag fyllde 25) och det gick jättebra - han vaknade inte en enda gång på natten (vilket han aldrig gör annars heller)
 
morgonen bjöds det på hotell-frukost, mums! Och sedan vart det dags för ännu en shoppingdag för mig & Milo haha. Slutade med att vi shoppade upp närmare 5000kr, men oj så mycket fint vi fått!Mycket nytt till uteplatserna/altanerna/trädgården, och så kläder, kläder, och åter kläder förstås
 
Håller på och säljer av alla gamla, försmå kläder som jag tröttnat på här hemma.. Och igår (söndag den 8/6), vart vi och dumpade av 2 stora sopsäckar med kläder (ur min garderob), för 1400kr som en tjej köpt av mig 
 
Kul att få lite nytt & fräscht, och samtidigt få pengar för att göra sig av med dem gamla



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0