Firade min mamma på morsdag (Lördag 24/5)!

Egentligen är ju morsdag imorgon (söndag 25/5).. Men då ska vi ut och äta med Rickards familj och fira hans mamma.
Så då passade vi på att fira min mamma idag (lördag 24/5) i stället
Först tänkte vi åka ut på något kul! Men då vädret inte såg så värst lovande ut, blev det att vi bara stannade hemma, och grillade tillsammans i våran trädgård i stället. Blev kött & potatissallad, mums.
 
Kanske inte den finaste dukningen, hehe, men det vart precis lika gott för det
 
 
Vi trotsade "kylan" och satt ute till sent på kvällen Grillade marshmallows med smällt choklad mellan mariekex.
 
Felicia & pappa kastade frisbee 
 
 
Marshmallows-grillning pågår
 
 
Milo & pappa Rickard. Det blev så kallt, att Milo fick dra på sig vinter-overallen senare på kvällen!
 
 
Slutligen avslutade vi med jordgubbstårta inne i vårat kök
 
Milo var tuffing i mormors solglasögon
Nytt Disney Cars linne (köpt av en tjej i Borås för 10kr).
 
 
Pappan i huset var dock, kanske inte riktigt lika tuff... HAHAHA
(Förlåt älskling, men jag var bara tvungen!). Nya facebook-profilen kanske?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0