Borås djurpark (Lördag 17/5)!

Idag blev det Borås djurpark med mina 2 prinsar, samt mamma, pappa & systeryster
 
 
Vädret hade lovat sol! Så jag klädde mig efter att kunna sola maximalt! Dock blev det tyvärr inget bra solnings-väder! :( Så gick i detta helt i onödan 
 
Hade i alla fall på mig:
Vit löst hängande tubtopp med lila & orangea blommor. Fått av Jonna.
Vit trekantsbikini under.
Klarblåa tyg-shorts, NYA! Köpt av en tjej på facebook, 20kr.
Skorna (se bild nedan).
 
 
 
Hade på mig mina nya låga Fred Perry-sneakers. (Har även ett par med högt "skaft"). Som jag köpte på Vilhelmsro-loppisen i Falköping, tidigare denna månad(?). Ord. pris ca 800kr. Jag gav 30kr
 
 
 
Felicia sprang före och tog kort på oss när vi gick
 
 
Mongo-bild, men bjuder på den Gör Peace-tecknet
 
 
Felicia framför björnarnas inhägnad.
 
 
 
 
Fint kort över savannen. På bilden ser man både Afrikansk stäppelefant, Baringogiraff & Elandantilop
 
 
Elefantbebisen
 
 
Jag hos zebrorna
 
 
Middagsdags vid grillarna. Chorizo-korv & potatissallad för mig & älsklingen. Hamburgare för familjen.
 
 
Mums!
 
 
 
 
 
 

Aaw, giraff-bebis
 
 
 
 
Jag med MIN bebis
 
 
 
 
 
 
Sötaste lilla orangutang bebisen
 
 
 
 
 
 
Vi matade giraffer
 
 
 
 
Mums!
 
 
 
 
Vi köpte glass, nom nom
(Ofattbart att man kan älska någon så mycket)..
 
 
Ögon-godis
 
 
Ett liv utan djur, är som en planet utan syre..
 
 
Morfar & Milo gungar
 
 
Anonym
2014-06-14 @ 17:43:44

Hej roligt att läsa men fattas två kort, ögonsten plus kort på Milo och moffa gungar. Kram på er. Mamsen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0