Shopping i Borås (Tisdag 15/7)! + INLÄGG: Borås (Söndag 15/6)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Jag & syster, sommaren 2012.
 
 
Imorse när jag vaknade, överraskade älsklingen mig med att vi skulle åka till Borås, på en liten shopping-runda!
Han var nämligen tvungen att köpa något till våran bil, så att han kan fixa den.
 
Så det blev i Borås, och sedan en sväng till Knalleland efter det
 
Var inne på Ekohallen, Lagerhouse, H&M, Cubus, Gina tricot & Skopunkten.
Hittade dock typ ingenting! Fanns ett par sexiga byxor inne på Cubus, men dem var lite för dyra för min smak, så skippade dem
 
Det enda som låg i mina shoppingkassar idag var:
 
Ett rosa durkslag. (Får för mig att det blir roligare att laga mat, med söta detaljer, hihi). 10kr på Ekohallen.
Schampo & balsam (Garnier Respons Aloe vera). Dem luktar ju bara såå gott & fräscht! Så när det var kampanj på dem på Ekohallen, (15kr styck), kunde jag bara inte motstå!
När vi slutligen var klara, åkte vi till Maxi, och köpte med oss grillad kyckling + potatissallad till middag. Letade reda på en fin plats på hemvägen, där vi stannade och la ut picknick-filten
 
Milo hade somnat, så hade dörrarna öppna och satte oss bara precis utanför bilen.
Det var så mysigt! Lugnt & skönt (Milo sov ju), bara jag & mitt stora hjärta, fin natur & god mat!
 
 
Vi är ganska ofta i Borås faktiskt.
Hittade några bilder från när vi var där den 15 juni, som jag inte visat här på bloggen ännu:
 

 
Borås Söndag 15/6:
 
 
Vi hade vart och shoppat lite nödvändigheter i Borås. På hemvägen behövde vi alla äta. Vi stannade vid ett fint ställe intill vattnet, (scout-förening eller liknande). Milo hade redan ätit middag, så han fick en mellis. Det var kväll (seen eftermiddag) + att det blåste mycket is-kalla vindar. Därför Milo har mössa på sig
 
 
Vi vuxna gottade oss med kycklingrulle Mums!
 
 
- Pappa jag vill också smaka!!
 
 
Mina 2 vackraste i solnedgången
 
 
Vattnet skimrar likt diamanter!
 
 
LOVE!
Mamma
2014-07-20 @ 22:35:27

Hej vill gärna ha mer att läsa. Skynda, skynda. Kramar i massor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0