Rickards mormor 70år / Kalas i Skåne (Söndag 10/3)!

Dagens facelook.
 
 
Här var jag gravid i vecka 22.
Dagens outfit:
Ljusgrå låång {kan ha bara tights under} tight grovstickad kofta med stoor krage. NY {men ni har ju sett den innan} visade bild på den efter köpet på second hand den 26/2.
Svarta tights.
 
 
Vaknade hos familjen, pallra mig upp och fixade iordning allt tills älsklingen hämta upp mig 06:30! Åkte vidare mot hans familj, där vi lämnade över Lucifer till hans pappa {som skulle vara hemma} också åkte jag, älsk och hans mamma vidare för att hämta upp Rasmus & Diana. Sedan bar det av mot Skåne, för att fira deras mormor som fyllde 70!
 
 
Stannade halvvägs, där Jennie bjöd oss alla på frukost på McDonalds! :) Fick bli en toast + en donut + en juice för min del, mums. Tog typ 3,5 timma dit, puh!
Väl framme bjöds det först på smörgåstårta.. Sen vilade vi ungdomar i storarummet lite osv. Sen blev det vanlig tårta med grädde/choklad/maränger osv + cheeskake och både hårda & mjuka kakor!
 
Rickards mormor ränsade ur lite, och vi fick med oss massivs av dukar & gardiner hem! :D Såå mycket att jag tyvär inte kan ta kort på allting, igen, men lovar att säga till när det väl dyker upp här på bloggen! :) Fick även stekpannor till vedspisen, stora förvaringsburkar i glas, te´kanna {prydnad} m.m. :D Tack!! <3
 
Pratades en massa osv, innan vi begav oss hemåt igen strax efter fyra.. 
Stannade till på McDonalds även denna gång, för toa-besök, bensträckare och lite fika^^ Fick bli blåbär/vanilj-paj + vatten för min del, nom nom :)
 
Inte hemma fören strax efter 21:00, och då blev det bara raka vägen mot sängen, då inomhustemperaturen stod på 5 grader!! Brr!
 
Älsklingen och jag hjälptes åt att avrapportera {jobb} lite snabbt <3 ! Så tog vi kvällsmat i sängen innan släckning 22:30 ;p
 

Imorn blir det att pallra sig upp vid 06:00 igen, för att vara barnvakt åt Felicia på morgonen - förmiddagen, då färga utväxten hos Carro <3 , och sedan blir det tjejkväll hemma hos henne på kvällen.. Fullt upp {som vanligt} med andra ord! Kram :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0