Hälsade på älsklingens farmor tillsammans med svärföräldrarna + loppis (Lördag 10/8)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Blev tyvärr inga kort idag. Så bjuder på 2st gamla, från när vi hälsade på älsklingens farmor år 2008 :) Här hade vi åkt och hälsat på några andra av hans släktingar, tillsammans med hans farmor, och lånat deras båt, för en fin kväll på vattnet i solnedgången^^<3
 
 
Idag blev det till att hälsa på älsklingens farmor.
Vi åkte dit tillsammans med hans mamma & pappa :)
 
Bjöds på omelett och smörgås när vi kom fram, mums.
Gick en promenad till affären allihopa för att handla lite mat. Vart en liten loppis på torget som vi besökte, men hittade ingenting.
Regnade och åskade, suck.
Väl inomhus igen, bjöds det på mat: potatis, kött, sås & grönsaker. Glassbåt till efterrätt.
Begav oss vid tre. Svängde förbi en loppis innan hemfärd, som jag hittade på anslagstavlan i mataffären :D
Vart en riktigt fin loppis med massvis av underbara Disney Princess saker osv! <3 Synd att den ligger så långt bort :( Köpte i alla fall en saccosäck till Milo med cars :) Perfekt att ligga och mysa i nu, använda som amningskudde ibland, och ursnygg i nya rummet sen :) <3
 
Endast 65kr gav jag för denna snygging! :) {ordinarie pris ca 399kr}.
 
 
Sen blev det även en födelsedagspresent till lillasyster :) {ett Disney Princess påslakanset}.
 
25kr! :)
 
 
Blev en riktigt bra dag :)
 
På vägen hem från Rickards föräldrar sen, hade barnklädes-butiken {intill Lyckans loppis} öppet! :D Hade aldrig varit inne där, så vi stannade till en snabbis. Dock vart det bara skräp med svindyra priser, så blev inga köp.
 
Kom hem vid 18:00, och 19:00 vart det filmkväll hos Johan :) Dock vart vi så himla trötta, så stannade hemma..
 
Gårdagens Milo:
Ljusblå body.
Svart/vit-randiga Spöket Laban byxor.
Dregglis: I <3 DAD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0