Blonderade utväxten hemma hos mig med Lollo, Carro & Clara (Tisdag 20/8)!

Idag vaknade Milo och ville gå upp för dagen 8:45. Gav honom "frukost" och sedan bytte vi blöja och klädde på oss, båda två. Efter ett tag somnade han äntligen till en liten stund, så pass att jag kunde slänga i mig lite frukost {läste någon favvo-blogg medans}. Så messade Carro och skrev att både hon och Lollo var lediga idag, och undrade om vi skulle ses och färga utväxten. Så så fick det bli, då jag ville ha det gjort innan bröllopet på lördag också.
Satte igång en tvättmaskin, slängde i mig min matlåda {makaroner & korvstroganoff} då han började pipa redan när maten stod i mikron ;p {Jag hinner inte laga mat på dagen, då Milo är vaken i stort sett hela tiden, och kräver all min uppmärksamhet. Så jag lagar numera mat på kvällen, och då gör jag matlådor, som jag bara kan värma i mikron i 2 minuter, vid lunchtid dagen därpå ;D + en matlåda till älsklingens jobb också givetvis}. Ammade, bytte blöja och allt detdär igen, också gick vi runt en stund med bärselen {passade på att plocka undan lite här hemma medans} :)
 
kom Lollo, Carro & Clara :) <3 Tog en liten stund innan vi kunde sätta igång med blonderingen, då både Milo & Clara var vakna :p Dags för matning igen, och sedan fick Carro fullt upp, då hon fick passa båda två medans jag & Lollo färgade^^
 
Tog sin lilla tid {pga barnen ;p }, så vart inte klara fören strax efter sju! Puh. Älsklingen kom hem strax efter fem också btw <3
 
Carro & Milo :) <3
 
 
 
Lollo ville inte vara med på kort, så hon gömde sig bakom plast-handskarna :p
 
 
Clara leker med babygymmet :)
 
 
 
När dem skulle åka hem, kramades vi farväl ^^
 
 
Kraaam ^^ <3
 
 
Raaaw, säger Clara ^^
Men Milo bryr sig inte om tjejer ^^ <3
 
 
Lite intressant är han allt ^^ <3
Ser ut som att Clara sträcker fram armarna och säger - Får jag hålla honom? ^^
 
 
Såfort dem åkt blev det en snabb fika, och sedan sätta igång med middagen {morgondagens matlådor}. Slutade med att jag stod och lagade kyckling & bacon-paj mellan klockan 21:30-23:30 :p Som tur var fick jag lite hjälp av älsklingen medans jag ammade igen bara <3 Men vid 22:00 gick han och la sig.
 
Medans pajen stod i ugnen gick jag runt med Milo i bärselen och plockade undan lite medans. Satte igång en tvättmaskin innan vi drog oss mot sängen {en ny filt med hundar på som skulle tvättas separat, vilket gör det enkelt att bara hänga upp på tork, när man ändå är uppe i natt och matar + byter blöja} :)

 
Dessa 2 kort är tagna då Milo var 4 veckor:
 
Milo har fått en liten kanin {gossedjur} utav Carro, Lollo & Clara! <3
Han blev verkligen jätteglad, så TACK! <3 Kram från Milo! :)
carro
2013-09-01 @ 18:21:39

SÖTASTE bebisarna som finns ;) å mysigt med kramkalas :) hihi <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0