Måndag 22/10!

Dagens facelook.
 
 
Ny vecka med nya tag! :)
 
Idag har älsklingen varit hemma från jobbet pga magen.. <3
Så jag kunde sova ända till 7:30. Då ställde jag mig o noppade ögonbrynen, sminkade mig,
 
klädde på mig:
 
Blommig jättelång fodral-tröja.
Jeans-tights.
Grå ull-jacka.
Svarta kängor till det.
 
 
... och fixade håret :) Frukost + bloggning medans. Satte igång en tvättmaskin och diskade en omgång, innan det blev promenad med hunden. Hem och vände, så gick vi till Willys ihop o handla:) Fika och sedan vart det bara att ställa sig med en omgång disk till.. Torkade alla bänkar, spisen osv innan matlagningen ;p Skalade potatis och stekte egen panerad torsk idag!:)
 
Dagens middag: Egen-panerad torsk, potatis & hollandaisesås :9
 
 
Åt tillsammans och sedan gick jag en långpromenad med hunden. Massor att göra, men såg att Teen mom gick på tv:n {mitt favorit-program}, så fastna självklart där till 21:00! ;p Skar upp mat till Kajsa och sedan kom älsklingen hem från Tonår så åt vi kvällsmat ihop <3 Kikade lite favvo-bloggar, hängde upp tvätten på tork och sedan sängen 00:30.
Hoppas ni fick en bra start på veckan! :) Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0