Test/Lista!

Tio frågor om dig själv:

Vad heter du i efternamn?
Svantesson
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans!!
Väljer du filmkväll framför utekväll? Beror på. Med rätt folk, plats osv- utekväll. O tvärt om!
Vad tycker du om med dig själv? Att jag är jag.
Din sämsta egenskap? Om någonting skrämmer mig, undviker jag det!
Är du dag eller nattmänniska? Natt tyvär.
Vad har du på dig just nu? Pyjamas o morgonrock, hehe.
Är du nöjd med ditt utseende? Oftast.
Vad vill du ändra med ditt utseende? Vill ha löshår! Älskade mitt svarta!! Men nu är jag ju blond!


Tio frågor om kärlek:

Är du i ett förhållande just nu?
Ja <3
Har du varit kär på riktigt någon gång? Oja!!
Är du oskuld? Haha, njae.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? För mig var det ju så
Hur många har du varit riktigt kär i? Äkta- En!
Vad för sorts killar faller du för? Om man tar bort min pojkvän, så gillar jag detaljer som:
*Hattar

På bild: Håkan Hellström & Joe Jonas.


*Tighta byxor


På bild: Joe Jonas.


*Hängslen, fluga.. Amandus!




*Frisyrer likt dessa


På bild: Joe Jonas, Danny Saucedo & Eric Saade.


*Ögon (blicken) & personlighet som:


Edward Cullen i Twilight, hihi.


*Inga magmuskler!
*Inte spinkig!


Har du kysst en kompis någon gång? Ja.
Är du singel just nu? Nej.
Gillar någon dig just nu? Det hoppas jag ;)
Gillar du någon? Oja!! <3<3<3


Tio frågor om dina vänner:

Vem vet allt om dig?
Just nu: Carro. [o mamma då ;p ]
Vem skulle du vilja träffa just nu? Älskling..
Vem saknar du mest just nu? -ll-
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Lollo (Örebro), Martina (Göteborg), Viktoria (Svenljunga?), Emma (Töreboda), Emelie (Hjo), Lisett (Vara)... Har typ bara Carro<3 kvar här i skit-staden!
Vem krama du senast? Älskling.
Vem står dig närmast? Älskling, Carro o mamma.
Vem vill du träffa oftare? Älskling!! (vi sover i princip bara ihop). Sen alla mina vänner som bor alldeles för långt bort :(
Vem ringer du när du är ledsen? Mamma
Vem är snyggast? Lika snygga allihopa ;)


Din mobiltelefon:

Vilka finns på "inkomna samtal"?
Okänt nummer, älskling, mamma, jobbet, Carro.
Vilka namn finns i smsinkorgen? Lollo, Parj, Carro, Camilla, Johan, mamma, Emma, älskling.
Vem ringde dig senast? Prata med mamma alldeles nyss ;p
Vem smsar du oftast med? Carro.
Vad stod det i senaste smset du skickade? Behöver du handla något idag? Puss [till Carro, hehe].
Vad har du för bakgrundsbild? En klocka.
Vad står det på anteckningar? Ingenting.
Vem ringde du senast? Älskling.
Vad har du för mobil? Sony Ericsson, xperia.
Spelar du wordfeud? Nej!


Farligheter:

Snusar du?
Nej.
Brukar du röka? Nej.
Har du tagit droger? Nej. 
Känner du folk som tar droger?
Inte vad jag vet.
Har du blivit jagad av polisen? Nej.
Har du druckit så mycket att du spytt? Jag tål ganska mycket, så nej ;p
Skulle du kunna testa droger? Nej!
Skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? Nej, men jag skulle inte bli glad, hehe.
Har du varit i slagsmål någon gång? Tror inte det ;p


Random:

Sover du med dörren öppen eller stängd?
Stängd!
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Nej(?), haha.
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nej.
Tror du två ex kan vara vänner? Vissa kan väl, jag skulle dock inte klara det!
Skulle du vilja vara berömd? Jag skulle ju hellre vilja vara berömd än hatad tex ;p 
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? Ja.
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? (Carro). Haha, nej!!
Brukar du tänka innan du talar? Om man pratar med en person, är det ju inte alltid man hinner tänka efter så mycket innan talet/svaret ;p
Känner du någon som är oskuld? Ja, haha.
Skulle du vilja tatuera dig? Var? Nja, inte just nu iallafall. Men om jag skulle göra en tatuering, skulle det bli en i svanken i såfall:




Bilderna är lånade från google. Men något i den stilen i såfall (:


Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja, älskling<3
Tror du andra tycker illa om dig? Jag tycker det är läskigt, för man har ingen aning om vad andra tycker o tänker om en! .. Hat, känslor, snygg, ful, snäll, dum i huvudet.. Ibland önskar man att man kunde läsa andras tankar, hehe ;) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0