Gekås/Ullared (Måndag)!


Jag igår.


Hej!:)
Vaknade 10 idag, för var så trött efter jobb-helgen Då blev det raka vägen in i duschen för storrengöring ;p Vid 11 kom älsklingen hem pga skadat finger. Då han endast håller på med händerna på sitt jobb, blev det lite svårt att arbeta! Så då passade vi på att åka till Ullared idag!! :D :D :D <3 <3 <3
Blev dock snabba puckar, så det var bara ut ur duschen och åka typ :( (hatar ju när man inte hinner fixa till sig, o går ut som att man precis klivit upp ur sängen typ = inte ok!). Men men, därför bjuder jag på kort + outfit från i söndags istället ;p



Gul tunn långärmad tröja med Hello Kitty.
Vitt jättelångt fodral-linne under.
Svarta tights.
Svarta höga kängor.
Svart dun-väst.




Tröjan.


Riktigt underbar resa! Pratade massa både dit o hem, behövligt! <3 Åt på Gekås restaurang o shoppade en massa givetvis ;D Hihi. Lucifer fick vara en heldag hos Carro, då vi inte har någon bil med bakdel ännu, hehe,  tusen tack finaste för det! <3

Detta var vad som fick följa med hem:



Vit lång-klänning.
(ÄLSKAR lång-klänningar, blivit helt besatt, haha). Vill ha massor av olika färger o mönster till sommaren! *drömmer*. Börjar med en romantisk vit ;)



Sjukt snygg/grym klänning!
Kommer lätt bära den, med bara bruna ben, i djurparkerna i sommar ;D Haha <3



Grå stilren fodralklänning.
(Passar perfekt till en fin middag eller dylikt).



Blått jättelångt fodral-linne.
(Exakt samma modell som linnet i outfiten ovan. Bor ju typ i sånna, med tights under, hehe).




Jeansshorts.
Sitter som en smäck på :)
Sommarens Plagg, så håller ögonen öppna för flera modeller! ;)



Svart kort vippig kjol med små blommor.
Jättesöt o svart passar ju till allt!



Svarta mönstrade strumpbyxor.
5-pack färgade strumpor med prickar.
2-pack trosor.



Blondering till mitt löshår.
Hårinpackning.
En donut att göra den perfekta hår-bulan med.
Ljusrosa lipgloss.



Sköljmedel.
Barnängens Duschcreme- Yoghurt/Aloe Vera.
Handcreme- Aloe Vera.




2 halsband till Lucifer (ett blått & ett lila). Men dem passade inte :(

Mamma
2012-03-28 @ 20:37:45

Hej. Allt var ju jätte fint. Det bli bara bättre och bättre smak. Snart kan jag komma till din garderob och låna kläder. Kram mamma

Kattis
2012-03-30 @ 11:37:04
URL: http://www.nattstad.se/kattis007

Hej! Ullared där det händer saker, lägesen jag varit där sist :) Fin blogg, bloglovinbyte, länkbyte? Titta in hos mig. Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0