Onsdag!

 
Upp 6:30, kollade igenom avslutade tävlingar, åt frukost + bloggade medans. Uppdaterade min presentation här på bloggen lite snabbt också.. Sugen på en ny design {lite somrigare}.. Men det får bli när man har lite mer tid! Inte prio ett direkt. Jaja.
 
Satte direkt igång med att dammsuga + torka golven i hall nr 1 + badrummet. Plockade ihop lite grejjer som jag inte vill ska ta plats i lägenheten, för att bära ner i källaren. Carro messade lite tidigare o undrade om vi skulle ta en promenad ihop, när jag ändå skulle ut med Lucifer! :D Så vid 12 gick vi o mötte upp henne :) <3 Dock blev det inte så jättemycket till promenad då vi gick o handlade haha. Bättre lycka nästa gång! Innan vi gick hem till oss var för sig, hjälpte hon mig att bära ner lite saker i källaren, tack! <3 Fikade och sedan dammsög jag + torkade golvet i storarummet. Sugen på att göra riktigt fräscht där, så strök o hängde upp nya gardiner, la på ny duk, ställde dit en ny ljusstake, dammsög soffan, ruskade alla filtar & kuddar, men sen hann jag inte mer fören det vart dags för matlagning.
 
Storarummet.
 
 
Till middag idag stekte jag lax, och sedan fick det bli gårdagens makaroner till, då det blev endel över. Passade på att stryka lite klänningar medans laxen ändå låg på stekning, hehe. Älsklingen vart inte hemma ännu, så fick äta middag själv 18:30. Då passade jag på att medverka i en tävling ;) Ut med hunden, och sedan hände det inte så mycket mer denna onsdag, för vart så trött så jag trodde jag skulle svimma.. Sängen tidigt! Underbart att få sova.. <3 Puss

Fick ett paket på posten idag! :) Där i låg denna barn-sked! Den har ett långt skaft så att den ska nå ner i barnmatsburken, utan att skaftet blir kladdigt.  :) Väntar på ännu en sked som troligen dimper ner hos familjen vilken dag som helst! :) Just det, en receptbok på barnmat/pure´er fick man med också! :)
 
Monia - mamma till Tuvalie
2012-06-23 @ 13:59:47
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Nu är vinnarna i goodiebagtävlingen dragna :) Hela 20 stycken! Kika in och se om du är en av dom lyckliga :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0