Svar på kommentar!

Eftersom min kära mamma inte har någon blogg, svarar jag på hennes kommentar i ett inlägg istället ;)
 
Mamma;
Hej det var allt en hel del att läsa. Kläderna var fina men mest sugen blev jag nog av de friterade räkorna ni hade ätit. Var filmen bra? Med björnarna? Vi hörs imorgon kram sov gott mamma
 
Zandra svarar;
Nej, det skulle jag väl inte påstå att den var direkt :p Tror inte Felicia heller hade tyckt den var bra, om det var det du tänkte på ;) Men den kan ha varit sämre pga att den inte var på svenska också! {engelska med svensk undertext}, så.. kanske! Hehe. Kram
 
Filmen;

Carro;
jag vill se bild på hur ditt hår blev!!!<3 du är bäst :) tycker om att vara med dig
 
Zandra svarar;
Carro du om nån vet väl hur jag ser ut? Haha <3 {som jag alltid gör när vi färgat utväxten} ^^ Men om du menar då jag inte går omkring med håret i en hästsvans och ofixad så sänder jag en puss till dig med "annsiktet på"! Haha. {observera att kortet är från förra gången vi hade färgat utväxten!}. Ska försöka hinna ta ett nytt i helgen mellan allt jobb & packande, annars får du vänta till Semester-BildBomben! ;) <3
 
 
 
Ps, glöm inte att jag svarar på alla kommentarer jag får! Jag svarar i din blogg, men har du ingen blogg eller väljer att vara anonym, svarar jag på din fråga i ett inlägg :)
Kram Zandra
Mohammedi
2012-07-14 @ 13:33:54
URL: http://mohammedis.se

Nu har företaget valt en vinnare på tävlingen '' VINN JEFFREYCAMPBELL SKOR''
Kolla om du vann i samma inlägg där tävlingen var, det var superkul att du var med.
Om du inte vann så har jag precis startat en ny tävling, delta gärna i den!! ;))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0