Måndag!


Jag kommer sakna dethär!
(naturen, promenaderna, lugnet, den friska luften, friheten..).

Har inte så mycket att skriva just nu. Håller fortfarande och kämpar med alla tidningsboxar.. Det tar på det, men det tog mycket längre tid än vad jag trodde! Har vart iväg med 2 st stora pappkassar till idag.. Vissa tidningar slänger jag bara iväg, andra som jag köpt för att det verkligen vart något bra i dem- bläddrar jag snabbt igenom. Det är väl det som tar tid.. Men jag kan lixom inte bara slänga "den", när jag vet att jag köpte den för en anledning! Men ändå vill jag inte ha kvar dem! Så då kollar jag bara igenom dem snabbt om det var något speciellt och sen slänger jag den. Är ju inte precis så att jag sitter & läser, hehe.
Man ser att det tar på det som sagt(!), vilket känns skönt iallafall!

Just nu är såhär många helt tömda:

22 st! Skönt att slippa bära på alla dessa vid flytten!;) De väger ju endel fulla kan jag ju säga;p

Jaja. Annars idag har jag lagat pytt i panna med stekta ägg till middag, gått 1 mil med hunden (jag har nämligen mätt sträckan på eniro), gjort mat till Kajsa + duschat henne, ränsat kattbaljanduschat själv (storrengöring), tvättat en maskin m.m.

Nu ska jag mysa med te´ och favvo-bloggarna innan sängen^^ Hörs imorn!:) Puss

Kort från min & Lucifers promenad idag:


Nu går vi på^^












Twilight-skogen som jag kallar den^^


Under denhär bron har jag och Lucifer suttit många många gånger.. Tittat på regnet som står som spön i backen, sett solen gå upp, och fortsatt våran färd igen^^

Detta är våran vardag.. Jag är rädd för hur våran vardag kommer se ut sen..
Mamma
2011-09-13 @ 07:22:54

Hej igen det var ju jätte fina kort. Men det blir nog lika bra i stan ska du se. Promenaden som går runt slingan är också fin. Du ser djur på den och. Längtar tills ni kommer till stan. Många kramar

jessica - en borderline blogg
2011-09-13 @ 22:50:27
URL: http://diisorder.blogg.se/

fin blogg!

kolla gärna in min där jag skriver om

min kamp mot min sjukdom samt skriver

om mina upp och ner gångar.



jag har även frågestund just nu så

fråga gärna vad du vill, jag svarar på allt!



all lycka till dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0