Svar på kommentar!

Kommentar;
Hej borde inte allt vara uppe nu. Om inte så är väl sovrummet fint när alla sopsäckar är borta. Ta gärna ett kort där också så man får se det när det blir fint. Hur är det med Kajsas terrarie. Kramar

Svar;
Nej, allt är inte upplockat ännu. Det är så sjukt mycket mer än vad man tror! Pröva själv att slänga ner allt du äger & har, tar kanske inte så lång tid (tog ju 2 dagar för oss), men sen när du ska plocka upp typ en sak i taget- den ska vara där, den ska vara där osv (för allting ska ju ha en ny plats) så tar det som sagt sjukt lång tid!
Och man måste göra så, för tex i min garderob som jag nyligen gjorde klart, så kan jag ju inte hänga upp 5 tröjor samtidigt, utan man måste hänga upp en och en.. Vilket tar tid!

Nee, sovrummet är inte fint just nu, även fast massa säckar är borta;p Men det börjar däremot bli klart där inne. Kort kommer så fort allt är på plats!

Rickard är ju aldrig hemma, så Kajsa har fortfarande det lilla terrariet:(

Kram

victoria
2011-10-11 @ 04:05:56
URL: http://vickelido.blogg.se/

Hej!



Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna produkter från Stockholmsgruppen Cosmetics!

5 vinnare utses!



Det vore jätteskoj om du var med!



http://vickelido.blogg.se/2011/october/vinn-produkter-fran-stockholmsgruppen.html



Ha det gott! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0