Onsdag!

Hejsan!
Onsdag, och att jag kom upp sent vet ni redan, eftersom jag skrev det i föregående inlägg;p Åt frukost o bloggade. Sen vart det dags för duschen o storrengöring! Pust! Tar ju sådan tid!! Struntade i hårinpackningen idag(a), men ändå tog allting samanlagt över en timma! Som tur är har man ju inte storrengöring (som jag kallar det, haha) varje gång, utan varannan gång jag duschar;p Höhö. Jaja, hur som helst känner man sig så sjukt fräsch efteråt;)



Väl ute ur duschen valde jag kläder oså, sen var klockan redan 14.00! Då vart jag vrålhungrig, men hunden var tvungen att komma ut på promenad igen;p Men så då slog jag 2 flugor i en smäll, o gick till mamma & syster, där jag fikade, o sedan gick vi hem igen;) Tog dock en rejäl omväg hem, så Lucifer fick röra på sig så mycket som möjligt, så vart inte hemma fören strax efter fyra! Förstår ni nu varför jag vill komma upp på morgonen?!;p Hehe.

När jag kom hem med Lucifer stod pappa & lillasyster "i trappan". Föräldrarna skulle åka o storhandla, o då ville Felicia hellre vara hos mig;p
Har massor att göra som vanligt, men hon ville gärna hjälpa till!<3
Då passar man ju självklart på att göra något riktigt tråkigt, som blir mycket roligare om man är två!;) Haha. Hatar att bocka av/hänga upp o vika in kläder!! Så det var vad vi sysselsatte oss med, haha.

Har ett helt kollegieblock typ med alla mina kläder inskrivna..
När jag använt ett plagg, sätter jag en bock efter det i blocket.
Så när ett plagg har fått tex 3 bockar, menas det att jag använt det plagget i samanlagt 3 dagar.
Då har man koll på när saker & ting ska i tvätt osv;) 


Fick upp alla kläder från sovrumsgolvet, vilket var otroligt skönt, så tack lillasyster för hjälpen^^
När hon åkt passade jag även på att hänga upp/vika in den torra tvätten på torkstället, (när jag ändå var i farten lixom(; ). Inte nog med det, hängde jag även tillbaka alla mina jackor i min walk in closet, + ställde tillbaka alla mina skor, och städade där inne!;D Gött!^^


Vid sju åt jag middag. Var massa jasminris, kyckling o curry-sås kvar från igår, så behövde bara värma på maten idag:D Haha. Brukar ju inte kunna göra det annars, för blir det något över tar älsklingen med det som matlåda;p Och om jag också skulle göra så, skulle ju inte jag behöva laga mat den dagen, och då skulle ju inte han få någon matlåda med sig till dagen efter;p Haha. Inte för att det brukar bli någon mat över, men ändå, höhö, jaja.

Hatar att behöva äta middag ensam, men så kom jag på att jag ska börja kolla på serier.. Finns ju endel att plöja igenom;) Och då det inte finns tid för det annars, var ju under middagen, helt perfekt!:D Ska försöka att se ett avsnitt om dagen, och beta av serie efter serie;D

Började kolla på The Hills idag (Säsong 1, avsnitt 1 & 2). Åh gud så bra det är!! Can't wait innan jag får se nästa avsnitt^^



Puss

Nathalie
2011-11-17 @ 12:26:05
URL: http://nathalieeolsson.blogg.se/

sv:Jag gör länkbyten om du vill så kan vi göra ett om du vill? :)

tess
2011-11-17 @ 16:14:38
URL: http://fillanotess.blogg.se/

sv, jo självklart kan vi göra länkbyte! sätt tidsinställt på 17 ? :) kram

daniella:)
2011-11-17 @ 16:47:00
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Ingen fara! Tack så mycket!:) Lagt till dig också! Och tack för länken, är det okej om jag gör det ikväll?:) Fin ny design förresten! Kram!

HANNA
2011-11-17 @ 18:26:58
URL: http://hannalovisasol.se

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! :D

allt bra?

anna
2011-11-17 @ 18:33:35
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

sv: jasså för de står bara att ja har 32 följare?

Anonym
2011-11-17 @ 18:45:08
URL: http://fillanotess.blogg.se/

så tjejen nnu har vi länkat dig ! :)



ida- mitt liv i meningar
2011-11-17 @ 19:03:25
URL: http://tommila.webblogg.se/

bloglovin byten kanske? :D

kram!

Marran
2011-11-18 @ 13:54:53
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/

Tycker också det är tråkigt att äta ensam. Det är väldigt tråkigt att laga mat ensam också! Hoppas du får en bra helg!



(såg föresten att bostadspriserna sjunker i hela landet, kan ju vara bra att veta för oss som går i sådana tankar :) även fast det är två år kvar innan karln och jag ska köpa något)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
2011-11-19 @ 01:40:02
URL: http://adaras.se

Haha ååh nu blev jag fett sugen på currysås, det lät ju fett gott!! :D Ska nog göra det till middag imorgon, eller tja idag. ^^



sv: naaw vad gullig du är! :D Tusen tack! Tyvärr är jag också dålig på att kommentera och är alltid efter med kommentarerna... :( Men huvudsaken man svarar någon gång i alla fall! ^^ Bättre sent än aldrig liksom!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0