1/1-2018! Måndag!

God kväll !
 
Måndag, och första dagen på både en ny vecka, och ett nytt år! Vadå nystart? 
Har fortsatt att fixa här hemma idag.
 
Fick upp min tejphållare. Så skönt att slippa leta efter tejpen hädanefter! Förr kunde den ligga in slängd i ett köksskåp, eller på sminkbordet, eller... Ja, you name it!
 
Tejphållaren fick bli rosa. Den sitter i mitt pysselrum/kontor. Satte fast öglor i var ände, som sedan enkelt kan hakas av och på - på krokarna {om man vill ta av en tejprulle} :) {Ursäkta röran på andra hyllan}.
 
 
Fixade en liten guldig förvaringsbox till alla sudd. {Den ska dock inte stå där}. Förr har jag inte haft någon aning om vart det finns!
 
 
 
Fick upp en hylla ovanför det blivande symaskinsbordet. Längst upp tänkte jag ha mina pennor/tusch/kritor osv. Gick igenom dem tjocka tuschpennorna som står där, och kastade bort de som var dåliga.
 
Det är bland annat denhär röran som jag håller på och jobbar med just nu.
 
 
Också har jag äntligen fixat plats åt alla pussel och spel ! Dem har varit i vägen ända sedan vi tog bort det stora lantliga skåpet i vardagsrummet!
 
Pussel.
 
Spel. {Har knappt några kvar, då jag & mamma rensade bort alla som vi ändå aldrig spelar}. Skönt, för nu tar dem inte alls mycket plats längre :)
 
 
Blev även 2 små guldiga fina märken på skänken, så att man vet vad som finns i respektive skåp! :)
 
 
Även tvättat 2 maskiner tvätt, samt vikt in all torr nytvättad tvätt! :) God natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0