Onsdag 10/5!

Ringde och bokade tid på MVC för någon vecka sedan, då mina p-piller var påväg att ta slut.
 
Och igår {tisdag} var den tiden. Klockan 09:00 skulle jag vara där, så hann precis åka och lämna av Milo på förskolan, innan jag & Milton åkte vidare in till stan.
 
Allting gick bra, och Milton var jätteduktig! :) Satt och lekte med gyn-stolen, och hissade den upp och ner, medans vi satt och pratade.
 
 
Idag är det onsdag, och veckan vänder! :)
Fått hem inbjudningskorten till bröllopet! Jag gjorde dem själv på datorn, men när jag skulle skriva ut dem, så hade ju självklart våran skrivare gått sönder!
Fick hjälp av världens bästa mamma, som fixade korten på hennes jobb! Blev verkligen jättefina! TACK!!
 
Annars idag då.. Tvättat 4:a maskiner tvätt till då måndagens 4:a maskiner nu torkat!
Lagat mat. Och vid 16:45 kom Mommo, Moffa & Felicia på besök! Jag höll på att vika in tvätt, så medans Felicia & Milo sprang upp på killarnas rum för lek, och Milton & Moffa placerat sig i soffan, fick jag hjälp med att vika tvätt utav mamma/Mommo Tänk att en sådan tråkig sak, kan bli så "mysigt"/"roligt" med lite sällskap! Haha. Hann dock inte få in allt, men i alla fall 80%, så jag är jätte-nöjd ändå!
 
Bjöd på glass, men vid 19:00 vart det dags för dem att bege sig hemåt, och för killarna att äta kvällsmat och göra sig redo för sängen. Strax därefter kom pappan i huset hem från jobbet/hobbyn.

Med sig hade han även ett par nya skor till mig! Ett par vita låga sneakers, med rosa detaljer från NIKE! Hittade dem på köp/sälj Facebook för 25kr! Och då kunde jag bara inte låta bli! Så Rickard hämtade upp dem efter att han slutat jobbet idag!
 
{Bild lånad från google}. Typ så såg dem ut! Fast med en rosa ytter-sula också!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0