Inlägg: Bilder från midsommarafton (Fredag 21/6)!

I slutet av graviditeten hann jag aldrig publicera klart alla skrivna dagboksinlägg, innan Milo kom.. Så jag tänkte att jag laddar dem nu, då jag gärna vill ha med dem i min blogg, så man kan se tillbaka på dem och minnas :)
 
Pappa, älsklingen och lillasyster fixar en midsommarstång! :)
 
 
Jag är sämst, och glömmer ta kort på midsommarstången när den är färdig och står upp! :( Har endast detta kort på den, då den är halvfärdig!
 
 
Älsklingen är så duktig! Han kan göra midsommarstänger och fläta midsommarkransar till håret! <3
Jag som ÄR tjej, kan det inte! :(
Det får bli min "läxa" till nästa år, att lära mig o göra midsommarkransar! ;) <3
 
 
Vi åt midsommarmat i våran trädgård, mums!
 
 
Mammas jordgubbstårta i efterrätt.
Mamma fick en fnitter-attack precis när kortet togs, haha.
 
 
 
Pappa & syster kastade lite frisbee.
 
 
Vi fick hjälp med att rensa uteplatsen, Tack! Så nu är allt ogräs borta från grusplätten + rabatten rensad {så gott det gick} och buskarna klippta :)
 
 
Våran vita fina buske vid uteplatsen.
 
 
A flower in my garden <3
 
 
Another flower in my garden.
 
 
Little sister swing in my Dream garden <3
Mamma
2013-10-25 @ 10:29:04

Hej igen. Den drömträdgården blir ytterligare ett minne att lägga till minnen. Den kom och försvann lika fort. Tänk va roligt ja har varje gång ja är hos er. Haha. Kram älskar er allihopa. Mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0