Tisdag 23/10!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 
 
Idag hade älsklingen äntligen fått en tid på vårdcentralen för sin mage! {han har haft ont i den varje dag i stort sett hela livet}. Jag bestämde mig för att följa med, då jag ville ha koll på att "doktorn" verkligen fick reda på allt {då Rickard nämligen inte är den som klagar/gnäller, utan har han jätte ont säger han typ- äh, det är lugnt!}. Men om man ska få någon vård, kan man inte säga- nejmen det är lugnt! ;p hehe.
Han är väldigt tålig, skadar sig förjämnan, sticker in fingrar i sågmaskiner osv ;p Hade det vart jag som blev av med en fingertopp hade jag typ dött! Haha. Så man måste verkligen säga till han- att man ska inte behöva ha kramper i magen dygnet runt, då är något fel!
Jaja..
 
 
Blev till att pallra sig upp tidigt och ge sig iväg..
 
Vi pratade, tog gluten-test {provsvaren skickas på posten} m.m. Och det vi kom fram till var att han kan ha för stark magsyra, så att den ständigt fräter på tarmen eller något såntdära.. Så han har fått medicin nu, så får vi hoppas på att det är det, och att det blir bättre!! <3
 
Förut var jag jättedålig på att ta kort under dagen, för jag glömde alltid kameran hemma! Men nu har jag ju kamera på min iphone, och den har jag ju med mig över allt! ;) Så nu kör vi! ;D 1:a kortet är taget, och det fick bli på Lucifer, under en regnig promenad- från helgen :)
 
 
Hem för frukost och lite så, och sedan tog jag, älsklingen & Lucifer en promenad till pizzerian {vid mormor & morfar}, där vi mötte upp mamma & syster! :D Vi hade nämligen bestämt att äta pizza ihop, mums, och sedan skulle Rickard på "spa" för avkoppling hemma hos mamma, haha.
 
 
Under tiden passade jag & Felicia på att pyssla! :)
 
Bild 1: Några av löven som vi plockade.
Bild 2: Felicias fina löv :) {det gröna är mitt}.
 
 
 
 
Började med att gå ut och plocka fina höstlöv! :) Sen la vi dem under ritpapper och målade över med kritor sådär ni vet! ;) Sist men inte minst klippte vi ut dem och gjorde girlanger! :)
 
Min satte jag på deras ytterdörr :)
 
 
Och Felicias på hennes hylla! :)
 
 
Väl hemma igen vart vi båda helt slut, så fick bli sista avsnittet {som visats på tv:n} av solsidan {säsong 3} :)
 
 
Och Ice Age 4 innan sängen <3
 
 
 
Har även sett dessa 2 filmer med älsklingen ganska nyligen:
 
Monster house.
{ganska läskig för att vara tecknad faktiskt! ;)}.
 
 
Den otecknade Alicie i underlandet.
{varken denna eller den tecknade föll mig riktigt i smaken dock}.
 
 
Puss Zandra
S A R A
2012-10-25 @ 18:08:58
URL: http://www.nattstad.se/ssaralu

Nu är vinnaren av valfritt skal utsedd, kolla in om det blev du som vann! :)
direktlänk: http://www.nattstad.se/ssaralu?id=4357410
Kram

Anonym
2012-11-15 @ 21:55:03

Hej igen. Hittade mer jag inte hade läst. Hade varit kul om du hade skrivit lite mer om hur Rickard hade haft det på spat. Men du kanske kan skriva lite mer om det en annan gång. Han vill ju inte ha en spadag till precis. Hihi




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0