Måndag!



Hej hopp!:)

Kickar igång denna vecka med en toppen-dag! Fyller år om exakt 7 dagar;) Så har hållt på o fixat en massa här i hemmet. Detta är lite av det jag hunnit med idag:
*Upp 7.30
*Lagat och strykit en trasig tvättkorg i tyg, som bara legat o skrotat innan. Nu står den snyggt och prydligt på sin plats;)
*"Möblerat om" lite i badrummet, och fixat ny plats till tvättkorgarna (slängt ner alla IKEA-påsarna i källarn).
*Rengjort tvättmaskinen och städat bland tvättmedel, sköljmedel osv.
*Möblerat om i sovrummet.. Så nu mera står tvättställen där inne (längs med väggen). Inte så snyggt kanske, men nu står dem iallafall inte i vägen- som dem gjorde när dem stod i tv-rummet.
*Ränsat bland lite saker i sovrummet, och gjort fint med förvaringslådor.
*Den vita breda byrån som stod i sovrummet, har nu fått flytta in till köket, och blivit en "extrabänk" (blev jättebra).
*Ludvig (kanin) har fått byta plats.. Så nu mera står han borta vid kontorsdelen. Skönt för honom- för är inte alls lika varmt där, som framför elementet där han stod innan.
Plus att vi nu kan sitta vid skrivbordet(!). Har vi inte kunnat innan, pga demdära tvättställen ;p
*Vattnat blommorna.
*Tvättat en massa.
*Hängt upp/vikt in all torr tvätt + veckans kläder osv (tog minst en timma igen, hehe).
*Diskat upp all disk + torkat alla bänkar/spisen.
*Fixat nyaste msn, och kopplat ihop den med facebook.. Så nu kan jag skriva med dem på facebook-chatten, i min msn-chatt;) Håller på och lägger in alla vänner i grupper osv:)
*Burit ner jullådan i källaren + massa andra saker som vi inte ville ha här i hemmet.

Sen har jag varit ute på promenader med hunden, lagat middag osv som vanligt;p
En riktigt effektiv dag!:) Hoppas ni också hade en bra start på nya veckan!:) Puss
Amanda
2012-02-04 @ 15:20:15
URL: http://livethelifeyoulove.devote.se/

Fin blogg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0