NU är sommaren här (Fredag 12/6)!

NU är sommaren här!
 
Middagarna flyttas från köksbordet inomhus, till altan-möblerna utomhus!
 
 
Dagens lunch/middag: Korv med mos!
 
Här jobbar vi i skift! Först äter jag - och då har Rickard Milton. Sen är det Rickards tur att äta - och då är det min tur att ha lillebror!  
 
 
Vi åkte ner till sjön efter maten
 
Jag & mina 2 älskade små prinsar! Jag var/är så blek, att det inte märktes någon skillnad när jag gjorde kortet svart/vitt, haha Måste sola! 
 
 
Milo hade en hink med stenar, som han sysselsatte sig med på stranden Eftersom det var årets första riktiga sommardag, tänkte vi bara åka dit och svalka fötterna.. Men det var ju varmt i vattnet! {I och för sig är det långgrunt där, men ändå}. Så nästa gång åker badkläderna med!
 
 
 
 
Till kvällsmat stekte Rickard sina underbart goda pannkakor, som vi åt tillsammans ute i kvällssolen
 
 
 
Dagens Milton. I nya kläder från Newbie
Sommardress med stjärnor. {Är egentligen en pyjamas, men de är så tunna/svala, att de är perfekta varma sommardagar som dessa}!
Även koftan är ny {också Newbie }. Tänker mig den en sval sommarkväll {som idag}, eller en blåsig sommardag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0