Jul på Liseberg (Måndag 16/12)!

I förrgår var ju vi på Axtorp SunHouse! Och idag blev det Jul på Liseberg! :D
Rickard jobbade ju egentligen, men tog ut sin första pappa-dag för detta! ;D <3
Mamma, pappa & Felicia hade också tagit ledigt, då mamma fyllde 50år idag! Och det ville hon inte fira på jobbet ;p Egentligen firade vi ju hennes födelsedag i lördags {SunHouse}, men vi ville till Liseberg också, så då tog vi det idag! ^^
 
Jag glömde ju självklart min kamera hemma, grr! Men som tur är hade jag ju mobilen i alla fall! <3
 
Så här kommer lite bilder från dagen:
 
 
Precis när vi kommit in.
 
 

 
Så tråkigt att jag glömde kameran hemma! :( Blir inte alls samma sak med iphone 4s när det rör sig osv!
Här är jag framför slänggungorna i alla fall.
 
 
Tittut^^ <3
 
 
Såå fint!!   - Rickard {i rött}, pappa & mamma -
 
 
 
 
 
 
Rickard och Felicia kommer ut från ett enormt lekland/lekplats.
 
 

Lite utav leklandet/lekplatsen.
 
 
 
 
Puss på mammas fina lilla kille <3
 
 
 
 
Milo åkte karusell för första gången {5 månader & 1 vecka gammal, haha}. Det ska börjas i tid ni vet ;)
 
 
Som inte nog med det, fick han även en peng till fiskedammen också utav mommo! <3
En liten byrå att ha smycken {eller något annat} i blev de :)
Solen {mjukisdjur} vann pappa {Rickard} åt honom i spelhallen ^^
 
 
Milo och morfar i spelhallen :)
 
 
Mamma, påväg in i "tomtens skog", som leder till hans verkstad! ;)
 
 
Jag i "tomteskogen".
 
 
Såhär sov tomtenissarna! ^^
Sådan säng skulle jag vilja ha till alla mina barn i framtiden ;)
 
 
Felicia skriver önskelista och Felicia träffar tomten.
{Alla barn fick skriva en önskelista, som dem sedan fick ge till tomten :) }.
 
 
 
 
Mamma bjöd på fika på ett jättemysigt antikt cafe´ <3
 
 
Gladfisen på mormors axel, påväg ut från cafe´t ^^ <3
 
 
Dem hade en stooor Jesuskrubba! <3 {Gubbarna var lika stora som oss}.
Älskar Jesuskrubbor! Även fast jag inte är troende! Det ser så mysigt ut på något vis! Också får man en sådan extrem julkänsla! <3
Önskar mig en egen Jesuskrubba {alltså jul-prydnadssak}. Så om ni hittar någon på mellandagsrean nu, vet ni att jag önskar mig en i födelsedagspresent! ;) {Ju större desto bättre}.
 
 
Avslutar med ett litet familjefoto på oss^^ <3
Mamma
2014-03-22 @ 00:25:48

Jättekul att se din familj men det saknas några va? Lucifer, Vendela och Kajsa. Och därmed var ni sex. Så nu kan du be Rickard göra en säng till alla dina barn och sen säga godnatt till alla. Hihi kram på dig. Puss till dig ioch milo. Mer inlägg tack.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0