Onsdag 12/7!

Godkväll!
 
Klockan börjar närma sig tolvslaget, så dax att göra iordning sig för sängen.
 
Rickard hade hobby efter jobbet {som alltid på onsdagar}. Så jag & barnen har varit själva hela dagen, ända till läggdags. På hobbyn gjorde han klart dem sista sittbänkarna till bröllopsfesten :) {Vi kommer att ha långa sittbänkar istället för 50 stolar}.
Själv har jag suttit med fest-programmet så mycket jag bara kunnat under dagen {med tanke på barnen}.
 
Ingen lugn och ro till att sitta ner om man säger så.. Och skulle det vara lugnt i 2 sekunder, ja, då vet man att något bus är på gång...
 
Jag:
- Vad gör ni?
 
Milo:
- Inget!
 
 
 
 
Vi har nämligen gjort en ny uteplats utav stenplattor, som vi grävt upp här i från.
Så just nu är det bara en massa jord där. Sedan har dem alltså hämtat vatten, och gjort "lite gegga", som Milo sa.
 
 
 
Mot duschen!
 
 
 
 
 
- Eller vänta, vi får spola av er lite först, innan ni går in!
 
 
Jaja, "skitiga barn är ju lyckliga barn" sägs det ju!
 
 
 
Började med fest-häftet idag i all fall. Googlat runt och letat efter en massa inspiration. Skulle vilja ha en tipspromenad, så har börjat klura på frågor där. Intervjuer {hittat en hel del bra frågor man kan ställa}, någon lek, Kuriosa, några fräckisar och en liten beskrivning om varje gäst hade varit kul att få med. Så bäst att sätta fart då! ;)
 
Har fått lite sällskap här vid datan, såhär på kvällskvisten också.
 
 
 
Inget som stör mig dock. Har väl blivit härdad, då dem är över allt! Är även en under soffan och en vid diskbänken, bara just nu.. Måste ta tag i det!!
 
 
Vigselprogrammet som alla gäster ska få i kyrkan, är klart i alla fall. Det satt jag med förra veckan. Måste bara höra av mig till prästen om lite ändringar vi gjort, vad det gäller psalmer osv.
 
I måndags fixade vi en vigselring åt Rickard, så troligen ska vi hämta ut den på fredag.
Imorgon blir det dock en liten paus från allt, då vi ska träffa Lollo, Carro & Clara.
 
Nej nu går ögonen i kors, så dags att stänga ner! :) God natt!
 
 
 
Kram Zandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0