Lite uppdate! (Skrivet: Måndag 23/2)!

Mammas fina kille! Att man kan älska någon så mycket! {mobilbild}.
 
 
Alltså seriöst, hur fort kan tiden gå?! Tänkte be om ursäkt för att jag inte hann blogga igår typ, också tittar man in på bloggen och ser att det var 2-3 veckor sedan man skrev sist?! Alltså jag får inte ihop det riktigt..!
Antagligen för att jag har såå fullt upp hela tiden, att jag aldrig hinner reflektera över att det är ny dag ens, haha. Jag bara kör, i ett..
 
Likadant med graviditeten.. Känns som jag är i vecka 15 eller nåt och precis fått reda på att jag är gravid!!Förutom demdär 3 dagarna som jag skrev om då jag hade ont i magen, har jag knappt känt av denna graviditet alls typ! Och vi är i vecka 34?! (Milo kom till världen i 38). Så han är lixom här snart!!
 
(Eller rättare sagt är det kanske så, att man helt enkelt får blunda för tröttheten och magknipet, när man har en 1,5-åring hemma!).
 
Jaja.. Hur som helst. Som sagt händer det så mycket hela tiden, så kan omöjligt skriva om allt sedan sista inlägget (för 2 veckor sedan) (därför jag måste börja blogga varje dag)!! Men vi har i alla fall bland annat:
 
*Vart och badat på badhuset i Borås.
*Shoppat i massor!
*Vart på Ulricehamns jättestora lekplats/lekpark.
*Varit iväg till Gekås/Ullared.
*Jag har fyllt år och vi har haft kalas.
*Byggt en trapp-spaljé runt hela trappan på övervåningen!
  M.m. m.m.
 
Nu försöker vi komma igång med bloggen igen.. Hejja mig!
 
Milo har fått pappas (Rickards) gamla mobiltelefon.. Vi trodde inte att den fungerade? Men Milo måste visst fått igång den, då han har livliga diskussioner med "hen" i andra änden haha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0