En dag med mitt stora hjärta! (Söndag 3/8)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 
 
Idag hade vi barnvakt en stund på eftermiddagen/kvällen (mellan kl 17:00-19:30 ca). Vi hade ju även det då vi gick på bio, men annars tror jag faktiskt aldrig att vi har haft det, enbart för att få "egen tid tillsammans".
 
Hur som helst kände vi att det verkligen behövdes, och då inte medans båda är upptagna med att kolla på film Så egentligen kan man väl säga att det var första gången jag och Rickard var helt själva, sedan Milo kom till världen
 
Mamma, pappa & Felicia tog med sig Milo till den nya, enorma lekplatsen i Ulricehamn!
 
Medans jag och Rickard åkte och fiskade! Kändes så konstigt att bara kunna ligga där ute på bryggan och läsa en tidning i lugn och ro intill vattnet.
 
 
Gick en liten promenad och plockade hallon, nomnom.
 
Fanns en beachvolleyboll-plan där, och då vi hade en boll i bilen, bestämde vi oss för att köra en match!
 
Bilden är lånad från google.
 
 
Blev ganska svettigt tillslut och då vi vart ensamma på stranden, slutade det med ett dopp i endast underkläderna
Hoppade från bryggan hand i hand, tävlade om vem som var snabbast osv.
 
Underbart mysig och behövlig kväll!
Mamma
2014-10-13 @ 00:52:54

Hej!
Det lät trevligt, skulle vara skönt att få göra något själv utan barn. Undra om det kan vara möjligt!! Kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0