IKEA i Jönköping med mina 2 prinsar (Torsdag 14/8)!

 
Idag åkte jag och mina 2 prinsar till IKEA i Jönköping Vi ville göra något mysigt ihop, eftersom Rickard kommer vara borta hela helgen (Vallåkra).
Började med att äta middag där Jag & Rickard valde pommes med kyckling till, och Milo fick pannkakor. Han äter alltid upp hela sin portion när vi är där(!), och jag menar, det är ändå en barnportion som typ 8-åringar äter?! Vårt lilla matvrak
 
Blev en hel del på IKEA Dricksglas (började ta på våra gamla, då en efter en gått sönder. Och sedan vill vi endast ha denhär sorten som vi köpte, inte en massa andra små modeller), vita sovrumsmattor (hade lila innan, men nu är det vitt vitt vitt som gäller), kuddar + örngott (vita) till kökssoffan, ny fräsch toaborste m.m.  
Blev även en sväng på skopunkten, H&M och lite så. Också köpte vi med oss det nyaste tv-spelet på marknaden (Wii U) till mamma  
 

 
Inlägg 9/6-2014:
 
Eftersom jag tyvärr inte tog några bilder idag, laddar jag några gamla på Milo istället, som jag inte visat här på bloggen tidigare. 11 månader gammal.
 
Innan vi skaffade barnlås på kökslådorna
 
 
Han lixom sitter i visp-skålen och grejjar!! Haha
 
 
Och han verkar inte ens märka det?!
 
 
Sötunge!
Mormor
2014-10-27 @ 06:29:54

Hej igen
Det finns en sång som heter "jag satte foten i en potta och kunde inte komma loss. Milo plutten har gjort en ny sång. Jag satte mig i degskålen och kunde inte komma loss. Puss. Mormor

Mormor
2014-10-27 @ 06:29:58

Hej igen
Det finns en sång som heter "jag satte foten i en potta och kunde inte komma loss. Milo plutten har gjort en ny sång. Jag satte mig i degskålen och kunde inte komma loss. Puss. Mormor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0