Stellas lekland med min lilla familj (Tisdag 28/10)!

Idag kände nog vi alla att vi behövde komma bort lite. Varit mycket jobbigt det sista, så var verkligen behövligt att få komma ut, komma på andra tankar och göra något kul tillsammans!
 
Dock har jag haft så fruktansvärt ont i magen, precis hela dagen! Utan uppehåll! Började runt 10-tiden imorse, och håller fortfarande i sig (snart 23:00 på kvällen). Tog 2st Alvedon innan vi åkte, samt 2st till nu på kvällen tillsammans med ett varmt avkopplande bad. Men ingenting hjälper! Så ska lägga mig så fort jag fått i mig kvällsmaten. Försöka sova bort smärtan och hoppas på att den är borta imorgonbitti!!
 
Hur som helst så var vi på Stellas lekland i Skövde idag Milo har haft jättekul, och man blir verkligen helt varm inombords när man ser glädjen i hans små ögon - som formligen lyser, också världens leende på det Mitt lilla hjärta!
 
 
Här kommer lite bilder från dagen:
 
Började med att äta middag på Max Milo fick en egen "happy meal" med Chicken McNuggets för första gången (han har alltid ätit utav oss förut). Stora killen nu ju!
 
 
Jag gillar inte tomater i varm mat! Så plockar alltid bort den från hamburgaren (Brukar be om hamburgare utan tomat när jag beställer, men glömde det idag). Gillar inte stora tomater över huvudtaget..
Men små körsbär/cocktail-tomater osv tycker jag om!! Men då ska dem vara så små som möjligt, och helst fortfarande lite omogna och "hårda", då är dem supergoda! (Även i sallad och andra kalla(!) maträtter).
 
 
 
Älskar ju hamburgare & pommes (typ det bästa jag vet). Så verkligen typiskt att jag skulle ha så fruktansvärt ont i magen precis då, så jag knappt kunde äta något
 
Här busar Milo med 2 andra pojkar i bollhavet (tog endast kort på Milo) Dem roar sig med att kasta bollar på varandra, vilket tydligen var jättekul Pojken han lekte mest med var kanske 5år(?), och han var verkligen jättegullig och försiktig med Milo, så kul att se
 
 
Detta var nog Milos favorit-station Frågan är bara vad som var roligast - att bli "skjutsad" utav mig/Rickard, eller att putta cykeln själv - runt, runt, runt...
Vilket han lätt kunnat ägna heela dagen åt, om inte vi dragit med oss han därifrån till något annat roligt, haha.
 
 
Vi åkte rutschkana
 
 
Och hoppade i hoppborg Detta var dock inte riktigt Milos grejj, haha
 
 
Jag var självklart också med och lekte! Men eftersom det var jag som höll i kameran, kom jag tyvärr aldrig med på bild
 
 
Älskar att hela Stellas lekland är omringat av skyddsnät! Varenda liten vrå! Vilket gör att man till och med kan släppa en 1-åring högst upp i klätterställningen utan att vara rädd att hen ramlar ner! För det är omöjligt! Självklart var vi med han hela tiden ändå(!), men man behövde liksom inte gå med hjärtat i halsgropen hela tiden, trots att han klättrade själv flera meter upp i luften! Vilket skapade en frihetskänsla för honom också, att slippa oss stå och hålla och dra i honom så fort han rörde sig en cm! Utan här kunde han göra precis vad han ville!!
 
 
Och där kom han springandes
 
 
 
Denna brandbil alltså Kunde ha tagit fram en tjock bok och suttit och läst intill, utan att behöva bry mig om någonting annat än boken, för ungen rörde sig inte en cm från denna mackapär!
 
 
Inne bland dem stoora bollarna
 
 
Hoppas du hade en underbar dag busunge! Mamma & pappa älskar dig såå mycket!
Anonym
2014-11-05 @ 23:01:15

OCH MORMOR!!! Kramar i massor till er alla.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0