Jönköping - Hemfärd från Kolmården / Gränna (Måndag 8/9)!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 
 
Måndag morgon, och vi (jag och mina 2 hjärtan) vaknade upp i husvagnenGrännas camping! :)
 
Frukost-time! Ursäkta våran fina lampa (som hänger ovanför bordet), hahaha Men det vart så mycket bättre ljus utan en lampskärm på, så Rickard slet bort den, haha.
 
 
 
Stannade på campingen fram till 11 ungefär, då vi packade in oss i bilen för hemfärd - ännu en gång
Raka vägen hem blev det dock inte, då vi ändå "åkte förbi" IKEA & A6 i Jönköping
Så blev ett stopp där för middag och lite shopping också
 
Milo äter pannkakor, som alltid på IKEA - det är nog det bästa han vet! (han hann dock äta upp alla innan fotot togs, så endast några små bitar kvar. Men dem slank ner sen dem också).
 
 
Själv tar jag alltid kyckling & pommes! Rickard var sugen på köttbullar & mos(?) 
(men tror han ångrade sig lite när han fick se min mat sen). Dem kostar ju ändå typ lika mycket
 
 
 
Shoppingen på IKEA bestod idag av: 2st vita krukor (till mina nya blommor som jag köpte på Axevalla marknad), en stor ljuslykta, samt doftljus Vi letade även efter skor till Milo (då han vuxit ur sina andra, och jag tyvärr inte hittat några tidigare). Hittade dock inga fina alls, fören vi kom på att dem hade ju en skoaffär som vi inte kollat in - borta vid blomsterlandet osv (bil-avstånd). Så åkte dit, och fann ett par med Disney Cars på!! Dock kostade dem 400kr(!) 399:- , vilket kändes lite väl mycket kanske Men Rickard ville verkligen köpa dessa till honom! Tror ni inte att vi har sådan tur då, att när vi kommer fram till kassan för att betala, säger kassörskan:
- 199kr.
- Jasså?
- Ja, det är halva priset på allt i butiken just nu.
 
 
Milos nya skor.
 
 
Blev även en sväng på Blomsterlandet då vi ändå var där. Hittade nya höst-blommor till altanen!
 
Sen åkte vi faktiskt hem! (Har ju sovit borta både fredag, lördag, söndag & idag måndag). Men har haft en underbar helg, så vet inte om jag har haft någon speciell hemlängtan!
 
Förresten, blev ett stopp till
Seven Eleven, för en ice coffee
 
Ice coffee från Seven eleven



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0