Dagbok!

Hej!
Jag tänkte bara skriva - att jag kommer att börja skriva dagbok här igen
Imorgon är det måndag = ny vecka med nya tag - så då är perfekt att börja!

Jag har saknat att få skriva av mig! (Jag mår bra av det)!
Jag har saknat att föra dagbok!
Och jag saknar att kunna gå tillbaka och minnas, då det tyvärr har blivit allt för många luckor!
 
Det har hänt så fruktansvärt mycket! Saker som till 90% kommer att glömmas bort i framtiden, eftersom dem inte finns sparade!
 
Jag vill inte ha det så, så nu är det jag som skärper till mig en gång för alla!
 
En sak som jag inte ens har hunnit nämna här i bloggen tex, är att Milo ska bli storebror!
Ja, ni hör ju - bara en sådan sak!! Och som inte nog med det, har vi redan gått in i vecka 20, och därmed redan passerat halva graviditeten!
 
Det är också en sak jag vill ha med här! Den andra graviditeten (första finns ju med), 2:a förlossningen, samt första tiden som tvåbarnsmamma - där äldsta kommer att vara 21 månader! Kommer bli tufft första tiden!! Men sen kommer dem ju alltid att ha varandra! De kommer ju knappt märkas någon åldersskillnad på dem längre om något år! Kan ju även säga att det är en liten lillebror i magen, och jag är verkligen såå obeskrivligt glad över det - för deras skull Att alltid ha någon att leka med på semestern, att alltid ha någon att leka med ute på gården, att alltid ha någon att leka med när mamma är tråkig och städar o lagar mat, att ha någon att bråka med osv Att det alltid finns någon där att dela allting med!
 
MILO   Född: 9/7-2013
 
 
MILTON   Beräknad 12/4-2015
 
 
Hoppas ni vill följa med oss på våran resa
Me & My Baby Dolls
2014-11-18 @ 13:25:52
URL: http://mybabydolls.se

Wow, GRATTIS!!!

P.S Tack för gratulationerna på min blogg, det värmer!

Zandra
2014-11-19 @ 12:39:05

Å va kul att få se lilla Milton med fötterna i luften :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0