Påskafton / Borås djurpark med familjen (Lördag 19/4)!

 
 
 
Jisses vad fint väder vi har haft idag!
 
Ville ägna dagen utomhus denna soliga påskafton. Så det fick bli en dag i Borås djurpark igen
Älsklingen var ju på Elmia. Så drog med mig Milo, mamma, pappa & syster!
 
Underbart att vara ute hela dagen!
 
Lejonhona.
 
 
Tvättar sig.
 
 
 
 
"Mormor" och Milo tittar på apor
 
 
 
 
Pappa / Körsbärsträd.
 
 
Mamma med blomma i håret.
 
 
Hela björnfamiljen.
 
 
Pappa + bebis.
 
 
 
Haha, dem är så söta ihop demhär två!
 
 
 
 
 
 
Milo & syster var utklädda till påskkärringar, så dem fick present (stod på djurparkens hemsida, att alla som var utklädda idag fick det).
 
 
 
Påskkärring eller tjurkärring? hahaha..
 
 
Presenten var ett valfritt plast-djur ifrån souvenirbutiken! "Milo valde" en ko
 
 
Pappa bjöd på en amazing påsk-buffe´ inne på restaurangen, som avnjöts i solen, mums! Det var kall-rökt lax, gravad lax, sill, rostbiff, skinka, vilt-kött, prinskorvar, köttbullar, färska räkor, rödbetssallad m.m.......
 
 
 
"Morfar" körde vagnen hela dagen Här står dem och tittar på djuren ute på savannen
 
 
När Milo somnade till i vagnen, passade jag på att ta en dagens outfit Idag hade han på sig ett par nya byxor (märke: Alfons) med stjärnor på knäna (älskar sådana byxor)! :) Beställde dem från en köp/sälj-sida på internet/facebook för endast 20kr (+ frakt 12kr)!
Skorna (märke Lion) köpte jag på klädbytardagen i Fristad, för 20kr tror jag det var
 
 
 
 
Väl hemma igen strax innan sju.
Nu på kvällen har inte hänt mycket alls! Precis duschat och gjort mig fräsch!
Inväntar älsklingen som är påväg hem från Jönköping (Elmia). Han är väl hemma snart då klockan börjar närma sig halv två på natten Hoppas ni också har haft en toppendag! Glad påsk!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0