Glass vid vattnet i solnedgången - Ulricehamn (Söndag 27/4)! + Inlägg: (Tisdag 15/4)!

Idag vart det precis lika underbart väder som igår! (En riktig sommardag)!
Då vi dock satt i bilen mestadels utav gårdagen, ville jag vara utomhus idag!
 
Pratade med mamma i telen på morgonen, och slutade med att vi bestämde oss för att grilla ihop idag, hemma i våran trädgård!
 
Sagt och gjort! Blev en dag i kortkorta shorts och bh-lös topp, liggandes på en madrass i den stekande solen!! Mmm. Till middag grillade vi flintastek, med potatissallad till, yammi!
 
Blev tyvärr inga kort tagna idag! Så bjuder på några från Tisdag den 15 april (som jag ej visat) istället. Mamma & syster kom ut efter att dem slutat jobb/skola vid 14-tiden. Solen sken, men det vart tyvärr inte lika varmt som det var idag. Därav jackorna!
 
Milo & Felicia satt på en filt och lekte, medans jag och mamma satt i solväggen och avnjöt en kaffe
 
 
Mamma sitter och läser i solväggen. (inte för att det gick så bra, men ändå, haha).
 
 
Haha.
 
 
Helt underbart!
Vid fem-tiden åkte dem hemåt, o jag och mina 2 älsklingar åkte mot Ulricehamn för att storhandla mat!
 
Efter matshoppingen köpte vi med oss glass, och satte oss på en parkbänk intill vattnet, i solnedgången, och bara njööt utav värmen och den vackra naturen! Klockan var liksom sju på kvällen, och vi satt i bara linne och åt glass! Och det var varmt! Underbart!
 
 
Haha, såå söta ihop! Rickard äter glass. Och Milo äter.. Sked?! Haha
 
 
 
 
Mössan och jackan var med bland alla sakerna vi fick, från bortskänkes-annonsen i B.
Jeansen och skorna kommer från någon klädbytardag för en 20:a styck
 
 
Fy för min vidriga utväxt! (Men nu är den borta)!!
 
 
Synd att jag inte hade kameran med mig! Men mobilen fick duga - bättre än inget!
Underbar kväll! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0