Fredag 23/5!

Så kan man också sova!
 
 
Yey, fredag idag! Efter att ha varit hemifrån hela veckan, var vi idag bara hemma, och pysslade lite på Milos rum bland annat.
Han älskar att hålla på med sin blöjhink! Öppna och stänga locket, om och om igen.. Samt välta den och plocka ur alla blöjor = inte så fräscht! Såå letade reda på en ny plats till den - högt upp! Riktigt nöjd med nya platsen! :)
 
Under skötbordet finns hyllplan där man kan ha blöjor och andra saker. Dock river han bort precis allting som existerar under 1 meter, haha. Så nu har jag tömt där, och blöjorna har fått flytta upp i en låda, i skötbordshöjd, och även det blev verkligen jättebra!
 
Satte ett dörrstopp i hans dörr, då han öppnar och stänger den hela tiden, vilket heller inte är så smart när man har fingrarna emellan 
 
Också gick jag igenom alla hans kläder igen! Tog bort allt som var försmått och ändrade om lite i lådorna med kläder.
 
Milo hade en spis på sitt rum, som jag blev galen på! Det är Felicias gamla. Och jag förstår varför hon inte ville ha kvar den haha. Den håller knappt ihop och ramlar i sär hela tiden! Gah!
Tänkte först slänga den(!), men sen ångrade jag mig, då jag gärna vill att han ska ha ett eget litet kök!
Då kom jag på, att man kanske kan fixa till den själv - så att den blir stabil! Sagt och gjort, och nu är den hel och - stabil igen!
 
 
Rotat fram våra 2 fläktar från vinden, och fixat iordning med dem i vårat sovrum! Blir tyvärr olidligt varmt där på nätterna nu när solen ligger på (samt på dagen)! Ligger på långt över 30 grader! Puh! Så gör så  gott vi kan för att dra ner på värmen!
 
Vattnat blommorna, tvättat ett antal maskiner, duschat & tvättat håret, och nu på kvällen har jag och mina 3 prinsar (Rickard, Milo & Lucifer) vart ute på en liten kvällspromenad! Egentligen har jag ju 5 prinsar men (Rickard, Milo, Lucifer, Kasper & Alexius), (och 3 prinsessor Wendela, Kajsa & Nova)!
 
Och för er som inte vet vilka Alexius & Nova är, så kan jag berätta att det är 2 nya tillskott till våran lilla familj 
Mer om dem kommer! Men kan ge er en liten bild på de 2 sötnosarna så länge i alla fall
 
Till vänster är Nova, och till höger är Alexius
 
 
Ha en skön fredag nu allihopa! God natt, från oss 9 
Anonym
2014-05-24 @ 23:08:25

Hej goding. Äntligen har det hänt. Hur ofta kommerser
Att komma blogg nu då? Väntar redan på mer. Kram på er mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0