Second hand i Skara med Sofia, Carro, Clara & Milo (Tisdag 10/9) + BVC (Onsdag 11/9)!

Hittade ett inlägg i blogg-arkivet, som jag aldrig publicerade. Skrev det under första tiden med Milo, Onsdagen den 11/9.
 
 
Igår morse {tisdag 10/9} vaknade jag av ett SMS från Carro, där det stod: Sofia vill åka till second hand i Skara och undrar om jag, Clara, du och Milo vill följa med?
 
Såå, vart bara att amma, byta blöja, klä på Milo och mig själv, sminka mig + fixa håret lite snabbt, rasta hunden, packa frukost osv. Och ca 1 timma senare hämtade dem upp oss utanför :)
 
Blev en kort sväng på båda butikerna. Dock utan några fynd, då dem inte tar kort, och ingen av oss hade kontanter, suck.
 
Efteråt fikade vi på City gross café :)
 
Milo fick förresten 2 presenter utav Sofia, huur snällt/gulligt?! :') <3 TUSEN TUSEN TACK!! <3 <3

 
Idag {onsdag 11/9} hade Milo tid på BVC igen.
Då vi endast har en bil för tillfället, följde älsklingen med även denna gång <3
Har varit lite orolig över hans matintag, bajs och sömnvanor..
För det första så har vi ju slutat med ersättningen helt! Och i samband med det började han även äta vid färre tillfällen! :o :s Så nu kan det gå allt emellan 2 timmar till 4 timmar emellan målen på dagen, och på kvällen äter han sista målet vid ca 23:00, och sedan sover han ända tills jag väcker honom på morgonen {då älsklingen går upp för att åka till jobbet}. Visst, det känns ju självklart skönt att han sover hela nätterna, MEN, när man pratar om småbarnsföräldrar så tänker man ju sig en trött mamma, inte en utvilad :p Därav känns det inte normalt, haha. Men på BVC sa hon att det absolut inte var någon fara, så länge han gick upp i vikt som han skulle, och det hade han ju verkligen gjort! =) <3
Idag såg det ut såhär:
 
Milo 9 veckor + 1 dag gamal:
Vikt: 5554 gram.
Längd: 59,5 cm.
Huvudomfång: 38,7 cm.
 
Sen bajset trodde hon såg annorlunda ut bara för att jag enbart ammade nu. Det ser typ ut som vatten i blöjan och har färgen senapsgul. Innan har han ju haft lite fastare + typ små frön i.
 
Ursäkta informationen ;) Haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0