Sommarland med mina 2 prinsar, Mamma, Pappa & Syster (Fredag 6/6)!

Idag är det Sveriges nationaldag = ledighet!
 
Det var även säsongs-öppet på Skara sommarland.. Såå, dit bar det av för oss idag!
 
 
 
Inget toppen-väder tyvärr..
Soligt, men ändå molnigt & blåsigt då & då.. Men ska inte klaga - vi slapp regnet i alla fall
 
 
Dagens outfit (i bilen, haha):
 
 
Nya skor av mamma.
Vi har samma sko-storlek, så när hon tröttnat på något par, brukar jag få dem
Observera Milo där bakom
 
 
Närmare bild:
 
Mitt lilla hjärta laddar batterierna inför en dag på Sommarland!
 
 
Pappa, Felicia, Rickard och Milo badade.. Medans jag & mamma höll oss på land (blåste ju som sagt kallt! Brr)
 
Moffa & Milo leker i vattnet med ett plast-glas, medans Rickard tar sig ett dopp
 
 
 
 
Men så vi vart en stund vid vågpoolen. Där blev det även middag samt fika Jag & älsklingen hade med oss fläskfile´ & potatissallad, mums! Och mamma bjöd på vanilj-bullar, morotskaka och mazarin
Vid 15:00 drog vi oss bort mot vatten-föreställningen som dem hade.
Och efter det blev det en massa karusell-åkning
 
Mommo, Felicia & Milo åkte farfars bilar (Felicia sitter i hytten, och Milo syns knappt där bakom ratten).
 
 
Rickard, pappa & Felicia åkte Newton. (Okänd kille på bilden).
 
 
Och här kommer dem Det bokstavligt talat droppade vatten från dem, när dem kom gåendes sen
 
 
Ja, vad säger man.. Ännu en toppendag!
 

 
Usch, när vi åkte hem sen, fick vi se våran grannes hem stå i lågor!! Fy!
Tänk att bli av med sitt hem, och precis allt man äger & har!! Alla minnen man samlat på sig genom hela livet här på jorden!! Visst, det är bara "saker" som många säger.. Man jag tror allt, att man inte mår så j*vla bra, efter att ha varit med om en sådan sak ändå...!!!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0