Onsdag 28/5!

Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie Oldie
 
 
Dagens outfit:
 
Vit tunn långärmad tröja med Mimmi. NY! Köpt på klädbytardag (kommer dock inte ihåg vilken). 25kr(?).
Korall-färgat jättelångt fodral-linne med spets nedtill, Gekås/Ullared 70kr.
Jeans med resår i midjan, NYA! Köpte dem när vi var på Gekås/Ullared den 4/6. 29kr!! (Har dock klippt sönder dem själv).
 
 
 
Vita loafers typ. Gamla, från någon av skobutikerna utanför Gekås/Ullared tror jag, 29kr!
 
 
Idag efter frukosten, började vi med att hänga upp nya gardiner i sovrummet. Som skrivet innan blir det ju så himla varmt i vårat sovrum när solen ligger på.. Och då vi hade mörka (lila) gardiner innan, drar ju det åt sig solen ännu mera! Så nu har jag satt upp vita! Har även hissat upp dem med hjälp av säkerhetsnålar, då jag hatar när dem släpar i golvet och blir smutsiga, samt att dem hellånga stängde ute kylan från det öppna fönstret!Så nu är dem så pass högt upp, att den svala utomhus-luften fritt kan komma in nedtill.
 
Plockade bort alla VHS-filmer som låg utspritt på övervåningen! Älsklingen ser på en ny film varje kväll, men han ställer aldrig tillbaka dem efter sig (dem ska vara i filmhyllan på nedervåningen)! Så det brukar bildas stora högar med filmer lite här och var där uppe! Suck!
 
Passade även på att damma tv:n, videon och byrån i sovrummet.
Plockade undan alla herrans skor i hallen på nedervåningen, då dem ska vara i min walk in closet!!
Satte igång en tvättmaskin.
Plockade upp lite leksaker från golvet och sedan gick vi förmiddagsrundan med hunden.
 
När Milo sov middag senare, passade jag på att blogga till middagen.
 
Mamma, pappa & Felicia kom på besök vid 18:30 Då älsklingen jobbade över ända till 21:00 idag!
När dem ändå kom hit, bad jag mamma att ta med sig nål + tråd, så jag fick laga Milos lilla parasoll med Disney Cars (så han kan använda det i sommar) (jag har inte hittat mina sy-grejjer sedan flytten ännu)!
Bad henne även ta med kniv-slipen, så vi kunde vässa alla våra köksknivar! Behövligt!
 
När dem passade Milo en stund, passade jag på att plocka upp, samt dammsuga i hallen Satte igång en diskmaskin och lite så..
 
Vid 21:00 åkte dem hem, men då kom älsklingen precis i stället, så behövde inte vara själv något alls där emellan
 
Han var dock jättetrött, så vi gick bara igenom alla knivar, och slängde en massa dåliga! Och sedan gick han och la sig Då blev det att hänga upp tvätten på tork för min del, samt fixa för alla djuren, äta kvällsmat och blogga lite snabbt, innan sängen för min del också! Imorgon är det röd dag = älsklingen är ledig!!

 
Tog tyvärr inga kort denna dag. Så bjuder på några gamla som jag inte visat ännu i stället.
 
Bilderna är från 26 mars!
 
Så kan man ju också sitta i gå-stolen (Milo 8 månader).
 
 
Precis innan läggdags samma kväll:
 
Busar i köket medans vi lagar mat.
(Vit pyjamas med ljusblåa apor. Fått av mormor & morfar i julklapp).
 
 
Han är så söt när han är trött.. Då tar han snuttefilt (eller som i detta fall en kanin), också gnuggar han den mot "näsan" - samtidigt som han snuttar på tummen
OBS: Han är NyDuschad med olja i håret! Därav "frisyren"



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0