Framnäsbadet (badhuset) i Lidköping (Lördag 31/5)!

Yeey - IDAG är det jättefint väder! Solen steker & inte ett moln på himlen!! Badhuset - here we come!
Sista dagen på altan-bygget för helgen! Och dem har kommit lååångt!! Inte mycket kvar nu!
 
 
Dagens outfit:
Korall-färgad klänning från Gina tricot.
Turkosa flippflopp, dem köpte mamma till mig när hon var i Dubai.
 
 
 
 
Blev badhuset i Lidköping idag igen, hihi. Mamma & pappa passade Milo, och jag "passade" Felicia Vi lekte (kastade bad-boll), solade, badade och bara njööt utav SOMMAREN!!
 
 
Milo tog en liten siesta i skuggan
 
 
Mamma hade gjort en good kyckling-sallad till middag som vi mumsade på
 
 
 
 
Efterrätten tog slut snabbt! Så snabbt att jag inte ens hann att fota den haha.
 
 
Vid 17:00 åkte vi hemåt, och då åkte bara jag & Milo hem och hämtade upp mitt stora hjärta, och sedan åkte vi direkt vidare till Ulricehamn, för att handla mat inför den kommande veckan (våran söndags-tradition).
 
Blev mycket bilåkande för lilla Milo idag - först ½ timma till stan, sen 1 timma till Lidköping, sen 1 timma från Lidköping - Falköping, sen ½ timma hem till oss, sen 40 min till Ulricehamn, och sen 40 hem (alltså samanlagt 4,5 timma i bilen) Men det gick bra och han var jätteduktig, sa inte ett ljud
 
Väl i Ulricehamn blev det även glassintill vattnet i solnedgången (även det en söndags-tradition) hihi
 
 

 
Synd att korten blev så suddiga!! Observera ankorna där bakom Samt den underbara utsikten!
 
 
Hoppas ni också hade en underbar långledig helg!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0