Framnäsbadet (badhuset) i Lidköping (Fredag 30/5)!

Fredag och klämdag! = Ledigt för mina närmsta!
 
Synd att det ska vara lite sådär halvdant väder nu när det är långledigt! Solen skiner, men det är också molnigt och ganska kalla vindar.. Jaja.
Det hindrade inte mig & Milo från att åka ut i alla fall Mitt stora hjärta jobbade ju som sagt med altanerna (tillsammans med hyresvärdarna) denna helg. (Tråkigt nu, men gud så underbart det kommer kännas när det är klart)! 
Men just nu är vi mest i vägen känns det som.. Såå, jag & Milo åkte ut på roligheter i stället
 
 
Dagens outfit Milo:
Blå/röd-randig Bamse-tröja. Beställt på internet. (Köp/sälj facebook), 50kr.
Grön keps med Nalle Puh. Den vann jag i en tävling då jag var gravid.
Svarta byxor. Köpt på klädbytardagen i Falköping för 5kr eller nåt.
(Morfars flippflopp ).
 
 
Idag trotsade vi vädret, och åkte till Framnäsbadet (badhuset) i Lidköping ändå! Blev inget bad för min del, då jag hade "tjej-veckan". Men hade nog inte badat i alla fall, för var som sagt liite för kallt för min smak (Var säkert en 20 grader i luften, men ändå, haha)..
 
Dock blev det en toppen-dag i alla fall(!), då Milo & Felicia badade:
 
Mommo & Milo - i snyggaste mössan haha. (Den är uppvikt för att den inte ska bli blöt).
 
 
Mommo, Milo & Felicia i bebis-bassängen.
 
 
 
 
Brr. Upp och värma sig i den mysiga filten.
 
 
Titt ut, Felicia!
 
 
Lässtund? 
(Rättare sagt, mamma försöker läsa tidningen).
 
 
vi åt god mat på restaurangens sol-terrass:
 
Kylväskan var till Milos mat.
 
 
och på eftermiddagen/kvällen följde vi med och tittade på Felicia, när hon hade avslutning på simskolan
 
 
 
 
 
Ryggsim!
 
 
 
 
Efter simskolan, åkte vi och handlade på Lidl.. För jag ville jättegärna köpa en långklänning, vilket jag sett i deras reklamblad Blev även en good glass utanför i värmen Innan vi tog en snabb sväng in på Coop också (och handlade det som inte fanns på Lidl), innan hemfärd (till föräldrarna).
 
Sist men inte minst, avslutade vi med en amazing kvällsmat ihop (rostebröd med ost & marmelad), på deras balkong (kan hända att vi satt inne), mmm 
Som sagt - en toppendag! Synd att mitt stora hjärta fattades bara



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0