Mot semester i Danmark (Torsdag 17/7)!

Torsdag, klockan är 16:30 och nu beger vi oss mot semester i Danmark!!
Blev att vi hyrde en buss, så att vi alla kunde åka tillsammans! Våran egna behöver nämligen fixas först, innan vi kan köra med den.
 
Bussen vi hyrde 
 
 
Efter en stunds åkande blev vi alla hungriga Så stannade på McDonalds, där det blev mat, samt att vi firade semestern med varsin glass med topping!
 
 
 
- Mmm, glass är gott!
 
 
En kaffe latte på maten också, så är semestern fulländad!
 
 
Mysklädd och redo för 4 timmars bilfärd ner till första stoppet - Helsingborg!
 
 
Fick inga kort därifrån, men vi hyrde en stuga där över natten
Ej stugorna vi låg i, bilden är lånad från google.
 
 
Vart framme i stugan vid 22:00, och då fick det bli en kvällsrunda till pizzerian som låg precis intill (det enda som hade öppet), för lite natt-mål Vid 00:00 vart det dags att sussa, så jag och mitt stora, samt lilla hjärta gick på en kvällspromenad, för att Milo skulle somna i vagnen. Blev dock inte speciellt mycket sömn pga en viss liten person (1.5 timmas nattsömn rättare sagt), så 02:00 gav vi upp, gjorde oss iordning, och åkte vidare haha.
 
Åkte ner till båten som skulle ta oss över till Danmark, hade ca 3 timmars bilfärd dit från stugan, så väl framme vid 05:00, satt det perfekt med lite frukost på McDonalds innan avfärd
 
Fortsättning följer..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Zandras Nya Dagbok

Namn: Zandra. Ålder: 28. Bor i ett hus på landet, med min Rickard 30 år {blev tillsammans februari 2003} och våra söner Milo 3 år {född 9 juli 2013} & Milton 1,5 år {född 13 april 2015}. Intressen: inredning, barnkläder, shopping, resor & utflykter, djur, matlagning m.m. Jag är utbildad djurvårdare, men är just nu mammaledig. Jag blir så glad när du lämnar en kommentar, och svarar på alla jag får! Jag gör gärna länk-byten, och ni får gärna tipsa mig om tävlingar. Varmt välkomna och hoppas ni stannar! <3 KONTAKT: [email protected]

RSS 2.0